Vraag

Strakkere buik krijgen

  • 19 February 2021
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Badge

Hai ik ben een meisje van 12 en ik vind mezelf echt dik. Heeft iemand tips? Ik doe soms wel workouts, maar het helpt niet heel veel. Kan iemand me helpen?

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Gezond eten, genoeg water drinken, blijven bewegen. Ook buikspieroefeningen. Maar doe wel voorzichtig, je bent nog jong en je lichaam is in de groei

Reputatie 5
Badge +6

Ga maar geen buikspieroefeningen doen, als je snel een smalle buik wilt, a.k.a. afvallen, raad ik je aan om 30 minuten per dag cardio te doen (hart versnellende oefeningen)…. rennen, hometrainer, sporten…. voor een sterkere buik raad ik planks aan, zijn veel efficiënter, en bouwen ook andere spieren, groetjes, 

-flopflop14 

Reputatie 4
Badge +3

hi Anna 123

zelf ben ik 13

1 vriendin van mij heeft dit ook heel erg terwijl het echt niet zo is. Ik snap dat het vervelend is  maar het  is normaal voor een meisje om veel aan te komen in de puberteit, het kan zelfs zo zijn dat je door de puberteit als meisje in een jaar tijd dubbel zoveel gaat wegen. Dat is echt niet bij ieder meisje zo maar het is wel normaal om wat aan te komen. Ik heb het zelf ook een beetje maar ik groei nu ook best veel.

Ik zou dus vooral zorgen dat als je dunner wilt worden al is dit waarschijnlijk niet nodig eerst een bmi test gaat doen om te kijken hoe je ervoor staat en hoe veel je maximaal mag afvallen om gezond te blijven. Er staan ook tis op het voedingscentrum.nl En het maakt dus ook niet uit als je juist aan komt dat hoort er gewoon bij. 

Reageer