stoppen van penislengte topics!

  • 22 July 2023
  • 5 reacties
  • 250 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Hoi iedereen, ik wil graag (en waarschijnlijk meer mensen) dat de vele penislengte topics stoppen! Daarom plaats ik dit topic!

hieronder de gemiddelde penislengtes in stijve toestand: 

 

Leeftijd

Lengte      (in cm)

Omtrek    (in cm)

12

7-10,4

7,6

13

8,7-13,6

9,9

14

9,8 -14,6

10,1

15

11,8 - 15,3

10,6

16

12,5 - 15,7

11,0

17

13,5 - 15,9

11,3

18

13,7 - 16

11,7

LET OP: Gemiddeld betekent niet normaal, als hij wat korter of langer is is niet erg! Wees niet onzeker over als hij kleiner of groter is, iedereen is anders, iedereen is uniek!

Bron: https://www.gezondheid.be/artikel/seks-en-seksualiteit/hoe-groot-is-een-normale-penis-15407

ik hoop dat er hierbij minder penislengte topics worden aangemaakt en nog een fijne dag!

Groetjes, @Monkeyboy69


5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi  hoi, goed dit!   Ik hoop zeker dat het helpt !  

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +12

Hoop ik ook!

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Monkeyboy69,

 

het mag van mij ook wel wat minder, maar ik denk dat het niet gaat  gebeuren...in die tijd dat ik hier een account heb, heb ik al vaker van dit soort ‘oproepen’ gezien...zonder blijvend resultaat...want als jongens iets over de grootte van hun piemel willen weten posten ze toch vaak een eigen topic en echt kwalijk nemen kun je ze dat niet…..vaak zijn het 'nieuwe’ forumleden die dat doen, heb ik het idee, soms zijn er meerdere nieuwe topics over op één dag, maar ja…

Af en toe vul ik er ook wel eens eentje in en je zou dan kunnen denken van 'ja, op die manier komen we nooit van dat soort vragenlijstjes af', maar dan probeer ik me te verplaatsen in diegene die zo'n topic maakt en dan denk ik 'die zit er echt mee en wil het graag weten en om dan als antwoord te geven zo van 'kijk in die lijstjes die er al staan’ dat lijkt mij dan weer ‘onaardig’, omdat het misschien het eerste topic is dat ze aanmaken  en dan voel je je ook weer niet echt welkom op het forum en iedereen zou zich welkom moeten kunnen voelen, dus ja...beetje een dilemma….want je kunt in die bestaande topics wel een antwoord vinden, dus ik geef jou @Monkeyboy69 groot gelijk…

Ik denk ook dat sommige kinderen nooit of amper seksuele voorlichting hebben gehad of dat ze het gewoon lastig vinden om er thuis of met vrienden irl over te praten en dat een site als KT de ‘enige’ mogelijkheid is voor hen om hun vraag te stellen.

Ik zet daarom ook vaak, ongevraagd, meer informatie in mijn antwoord en noem de site van https://sense.info/nl en https://www.allesoverseks.be, zodat ze iig een paar sites hebben waar ze veel betrouwbare informatie kunnen vinden en dus later misschien minder dingen vragen die makkelijk te vinden zijn en sws gewoon meer weten over bijvoorbeeld seks. 

Als ze dan nog vragen hebben probeer ik die vaak ook wel te beantwoorden, maar ik geef dus toe dat ik ze (die piemellengte topics) dus in stand help houden, maar wel met goede bedoelingen voor diegene die het vraagt…en misschien voorkom ik daarmee wel een heleboel andere vragen over dingen die je (ook)  makkelijk op kunt zoeken.

Ik kon thuis altijd, alles vragen en ik praat open met vrienden over 'van alles en nog wat', maar een heleboel kinderen hebben  'niemand' om zoiets aan te vragen of schamen zich om dit soort dingen te vragen. Dat zit er dus voor mij een beetje achter.

Papa en mama gaven vaak ook niet alleen een antwoord op vragen die ik had en dat waren er nogal wat….dus die werden er soms ook een beetje gek van, net zoals sommigen hier over die piemellengte vragen, vaak gingen ze met en voor mij dingen opzoeken op internet en begreep ik al snel hoe ik zelf van alles op kon zoeken. Natuurlijk begreep ik dan lang niet altijd precies wat er stond en vroeg ik dan wel extra uitleg, maar ik heb al jong geleerd dat je zelf bijna alles op kunt zoeken, maar ook dat een persoonlijk antwoord, dus speciaal voor jou, toch ook belangrijk is.

Ik kreeg dus niet alleen 'vis' als antwoord, maar ook ‘een hengel’ van papa en mama….:

Wat wil het spreekwoord geef ze geen vis maar een hengel zeggen?

Als iemand je een vis toewerpt, heb je voor één dag te eten. Als je zelf kunt vissen heb je elke dag iets op tafel. 

Bron: google en niet een specifieke andere site.

Ik bedenk er dan zelf ook nog bij dat als je wel al kunt vissen dat het nooit verkeerd is om aan een goede of betere visser te vragen naar 'trucjes/tips’ om nog beter te leren vissen. Het is dus èn dat je dingen kunt opzoeken èn dingen mag vragen. Zoiets en ik hou helemaal niet van echt vissen, nou ja, wel om sommige op te eten hahaha.

 

Het zijn er soms echt veel (tegelijk) van die topics, maar dan is het daarna vaak wel weer even wat rustiger en ik stoor me er verder niet echt aan.

 

Geniet van jullie vakantie/vrije tijd. Bij mij is het nu droog en ik hoop dat het zonnetje doorbreekt 🌞

 

Gr.MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Whaha gebeurt dat zo veel dan hier? Omg, why? het staat hier! lezen dudes ! ;)

en daarbij zo belangrijk vinden wij girls dat niet hoor ! Als ie maar werkt Xd

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben het eens met @MickeyMouse alleen waar ik me aan stoor is iemand van 13/14/15/16 jaar oud met een slappe van bv 13cm en stijf van bv 18cm vraagt of dat niet klein is.  Ik ben al me hele leven naturist en heb al heel veel piemels voorbij zien komen van jong tot oud maar nog nooit zo’n grote van een 13/14/15/16 jarige

Reageer