stinkende anus

  • 11 August 2021
  • 3 reacties
  • 1036 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 15 maar ik zit met een probleem mijn anus stink ik weet niet wat ik er mee moet ik hoop dat jullie mij tips kunne geven alvast bedankt groet Rik 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Rik900 

Allereerst hoop ik dat je gedouched hebt en goed gewassen met zeep. Verder zou je een beetje deo kunnen gebruiken.

Badge

@NaamVergeten bedankt voor je reactie maar ik heb het over mijn anus deo lijkt mij daar niet echt handig 

 

Heyy

 

Ten eerste is het misschien een goed plan om even langs de huisarts te gaan om uit te sluiten dat je geen aambeien, scheurtjes of schimmels op die plek hebt. Die kunnen volgens mij ook een stinkende geur veroorzaken.

 

Verder kan het goed zijn om je anus beter schoon te maken na een grote boodschap.. Gebruik bijvoorbeeld ook vochtig wc-papier om het extra goed schoon te krijgen en niet alleen droog wc-papier. Als je alleen droog wc-papier gebruikt kunnen er namelijk restjes blijven zitten die weer tot een vervelende geur kunnen leiden.

 

Het is ook goed om je anus iedere dag goed schoon te maken tijdens het douchen. Was je anus het liefst niet met zeep want in zeep zitten stoffen die juist voor meer irritaties / geuren kunnen zorgen. Je kan het best lauw water gebruiken of een hele zachte zeep (zeep voor baby's bijvoorbeeld) om je anus schoon te maken. En wissel dagelijks je ondergoed :)

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer