Vraag

Stijve lul in de taxi

  • 14 June 2022
  • 3 reacties
  • 468 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, uhmm, het is misschien een raar verhaal. Maar ik zat dus in de taxi. Onderweg naar huis, en plotseling. Uit het niets. Zomaar kreeg ik een boner in m'n broek, en ik kreeg het gwn zomaar. Ik was niet eens geil op dat moment. En daar zat ik dan in de taxi. Een paal van 16 cm in m'n broek, bij een oude vrouw die dus de taxichauffeur was. En toen zette ze me thuis af en toen moet ik natuurlijk uitstappen. En ik had nog steeds een stijve. Dus ik stapte uit de auto. En ging naar huis lopen, en zij volgde mij. En ik had nog steeds een boner, en ik heb heel erg het gevoel dat ze het stiekem zag, ze deed alsof ze het niet zag maar ik denk wel alsnog dat ze het zag. Want het was heel opvallend en duidelijk om te zien, maar mijn vraag is dus, wat moet ik als ik nog een keer een boner krijg in de taxi??? Want ik wil liever niet dat dit nog een keer gebeurd. Want ik schaam me er kapot voor, dus wat kan ik doen om mijn boner te stoppen?


3 reacties

De volgende tips zou je kunnen gebruiken:

  • Je spieren aanspannen voor 30 seconden.
  • Knijpen in je huid zodat je afgeleid wordt. Niet te hard want het moet niet heel erg pijn doen gezien dat vervelend is voor jezelf vooral. Maar een beetje pijn is niet erg gezien het kan afleiden van je stijve penis.
  • Denken aan iets compleet anders.
  • Ga niet je penis stimuleren door eraan te zitten of aan iets aantrekkelijks te denken.
Reputatie 5
Badge +3

soms gebeurd het zonder reden, daar kun je op dat moment niks aan doen enkel negeren van je erectie.

gewoon aan andere dingen denken of over iets gaan praten zodat je afgeleid raakt, dit gebeurd iedereen weleens dat je ergens een stijve krijgt waar je het liever niet hebt

dat gebeurt als je lang in taxi

Reageer