Skip to main content

Hallo iedereen. 

Ik ben 14 jaar en ik heb een probleem

altijd als ik ga logeren of gewoon slaap of loop in mijn onderbroek krijg ik een stijve, wat moet ik doen? Deel ook aub jullie verhalen als jullie hetzelfde hebben

Ik vind het niet heel erg het is wel normaal maar wordt je geil van de gene met wie je logeert of is het spontaan 

Ik bedek t dan of trek een lange trui aan ofzo, is heel normaal dat dat ook gewoon zomaar gebeurd.

Ik vind het niet heel erg het is wel normaal maar wordt je geil van de gene met wie je logeert of is het spontaan 

Nee ik word niet geil door diegene, ik ben niet gay of bi etc. Ik krijg gewoon zomaar een stijve als ik opsta ofzo.

dir gebeurd ook als ik alleen slaap.

Hoooii 

Ik ben 15 jaar en ik denk dat dit voor elke jongen rond jou leeftijd normaal is ik heb weleens in de gymzaal een stijve gekregen dat je hem door mijn broek zag Tip ga even in een hoekje staan en denk aan een leuk moment dit werkt bij mij heel erg 

hoi @Anoniempje69_69 ,

welkom in de puberteit, je piemel gaat een eigen leven leiden en doet wat ie wil, of jij het nou leuk vindt of niet…..niet alleen als je wakker wordt, maar ook tijdens je spreekbeurt of zo, dus ‘be prepared’…. Gelukkig kun je je piemel zelf ook stijf laten worden wanneer jij dat wilt.

Slap laten worden op commando is soms best lastig weet ik uit ervaring 😂 🍆,

enne @Anoniemqwrrfx 

denk aan een leuk moment dit werkt bij mij heel erg 

denken aan iets leuks werkt nou net niet bij mij, omdat ik dan al snel aan leuke jongens denk (ja, ik ben homo), maar idd aan iets anders denken kan wel helpen

Ik heb bijna elke morgen een stijve als ik wakker wordt, dat noemen ze een ochtenderectie of odol (ontzettend dikke ochtend lul 😉), alleen is die van mij niet ‘ontzettend’ dik….

lees ff https://www.allesoverseks.be/ochtenderectie

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reageer