Skip to main content

Ik dacht altijd dat dit normaal was totdat ik langs een paar topics langs kwam. Ik blijf gewoon stijf ook na klaarkomen en kan dan nog een goede 4 keer klaarkomen (of meer) na de eerste. Als ik niet aftrek na eerst klaarkomen blijf ik nog een dikke 5 min erect. Heeft iemand dit ook. Of is er een stof in mn lichaam die ontbreekt ofzo?

 

Ik dacht echt dat dit bij iedereen was ik ben echt in de war.

Dat is zeker niet bij iedereen zo. Bij mij iig niet. Als ik heel geil ben blijf ik wel eens langer stijf (1 of 2 minuten) maar dan weer klaarkomen lukt me dan niet.


-onnodige quote verwijderd-

Google weet me ook geen raad.


Er is sws niks mis met je. Denk dat heel veel jongens wel jaloers zijn dat je zo snel weer kunt klaarkomen😄


Er is sws niks mis met je. Denk dat heel veel jongens wel jaloers zijn dat je zo snel weer kunt klaarkomen😄

Nou dat zou wel zo zijn dan😆


Die van mij is na het klaar komen binnen 5 seconden weer helemaal slap en krijg hem dan zeker het eerste uur ook niet meer stijf 


@Aubien ook normaal en bij iedereen verschillend. Ik kan meestal na 20 minuten wel weer een stijve krijgen. Na het komen is die van mij ook na 10 seconden helemaal slap meestal.


Ja dit verschilt per jongen. Ik heb al seks met veel jongens gehad en bij de een is die een stuk sneller slap dan bij de ander na de jongen is klaargekomen. Ik blijf zelf ook nog best lang stijf. 


Reageer