Vraag

steeds de neiging om ongezond te eten


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik heb zo ontzettend veel zin in wat chocola maar ik weet dat ik er heel veel spijt van zou krijgen als ik het nu zou eten. Ik probeer niet af te vallen ofzo maar wel echt gezonder te eten. Ik heb namelijk ontzettend veel puistjes doordat ik zo ongezond eet. Ik ben nu ongeveer een paar dagen bezig met gezonder te willen eten en het lukt echt goed! Ik ben trots op mezelf! Ik wil geen stuk chocola pakken maar die neiging is zo groot! Hoe stop ik dat gevoel steeds? Dat ik weer iets ongezonds wil eten? (Ik heb ook geen zin in iets gezonds, ik heb alleen zin in chocola)

Dank jullie wel voor het lezen!

- annoniem_meisje


2 reacties

Ik heb nog steeds echt de neiging en weet niet hoe ik die laat stoppen!:(

- annoniem_meisje

Reputatie 4
Badge +1

hoi hoi

om gezond af te vallen moet je eten niet gaan verbieden dat ongezond is. je moet het juist combineren met gezonde voeding zoals groenten en fruit. dan krijg je geen cravings zoals je nu hebt. je kunt bijvoorbeeld in plaats van 4 stukjes 2 stukjes chocola eten en een appel nemen. het is ook niet de bedoeling dat je honger hebt. als dat het geval is neem dan een gezonde snack naast je maaltijden.

afvallen is een lifestyle change, als je je eind doel gehaald hebt moet je alsnog door blijven gaan. anders kun je het weer aankomen.

Reageer