Vraag

staand plassen

  • 16 July 2020
  • 4 reacties
  • 378 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Als ik staand plas moet ik soms 160° draaien om mijn plastraal in de pot te krijgen is dit normaal?


4 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Weet ik niet ben geen jongen maar wat ik eens ergens gelezen heb is dat staand plassen erg ongezond is voor jongens je krijgt je blaas maar voor 90% leeg er blijft altijd wat achter het beste is om zittend te plassen dan krijgen jongens hun blaas helemaal leeg maar waar het nu prtin zit weet ik niet

Hi Jongen2007,

 

ik snap niet precies hoe je dan moet draaien. Moet je dan je piemel draaien of draai je zelf?

Zit je voorhuid dan over je plasgaatje dat de straal een andere kant op gaat of zit je plasgaatje een beetje anders of zo?

 

Misschien kun je dat uitleggen, maar er zal altijd wel een oplossing voor zijn, denk ik. Heb je dat al lang?

 

Groetjes,

M&M'sa

Ik heb geen idee waar de claim van sproetje vandaan komt, maar ik denk dat je die momenteel beter kunt negeren totdat er betrouwbare bron wordt geleverd.
Je blaas wordt je hele leven gevuld met urine, dus het genoemde “probleem” hoort geen probleem te zijn.

Gezien het feit dat de meeste mensen voor het toilet of urinoir staan als zij staand plassen, zou ik zeggen dat dit niet de norm is.
Je rug naar de toilet keren lijkt mij alleen een beetje extreem, dus ik denk dat je misschien iets overdrijft wat dat betreft.
Het lijkt mij namelijk niet super handig om naar achteren te plassen.

Zoals M en Ms al aangaf kunnen wij niet echt bepalen waar dit aan ligt.
Het lijkt mij in ieder geval aan te raden om zelf na te gaan waar dit probleem aan kan liggen.
In de tussentijd kun je natuurlijk ook gewoon zitten plassen, omdat je er dan geen kliederboel van maakt.

Hallo Menspersoon :)

Zittend plassen is iets beter dan staand plassen maar er zit geen groot verschil in.

Bron: https://www.andros.nl/artsenblog/prostaatklachten/staand-of-zittend-plassen/

Hallo Jongen2007 :)

Ik heb geen idee wat je precies bedoeld met die 160 graden draaing, naar welke kant op? Kun je iets meer informatie verlenen aan ons?

-TheMightySlayer <3

Reageer