sporten kan ik niet maar wil ik wel

  • 11 April 2016
  • 5 reacties
  • 246 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo, ik heb 3 jaar geleden mijn heup gebroken. ik heb toen 5 operaties moeten ondergaan om weer te kunnen lopen en te joggen. dit revalidatie proces heeft 30 maanden geduurd. ik heb een hele tijd niet lekker in mijn vel gezeten. ik mag niet meer dan 25 kilo belasten op mijn linker been want ik zal altijd op krukken moeten lopen. ik merkte dat toen ik weer naar school (probeerde) te fietsen dat ik een doel bereikt heb en ik voelde mij toen heel goed. mijn doel is om op een sport te gaan maar ik kan bijna niks doen. ik kan niet eens normaal zitten, ik dacht eerst aan zwemmen maar dat is te veel inspanning dus een lagere groep. maar een lagere groep zal dat dan bij 6 jarige zijn. dat lijkt mij echt niet leuk want, dan moet je aan je klasgenoten vertellen dat je met 6 jarige zwemt en dan word je nog meer buitengesloten . weet iemand misschien iets anders wat ik kan doen

5 reacties

Hey,
Als je heel erg graag wilt sporten maar het kan niet.
Zijn er ook nog altijd rolstoelsporten: denk aan rolstoelbasketbal, rolstoelhockey.
En anders heb je ook paardrijden: maar dat is denk k meer voor meisjes en is heel duur.
of iets met karten ofzo of is dat geen sport
Xxx sissi
Dankjewel
Sterkte mam
Ja ik denk ook dat rolstoelsporten het beste zijn voor jou
Tja of je moet tafeltennissen of een denksport doen....
Maar eh sterkte bro
Reputatie 3
Badge +2

Eh mn ik heb precies hetzelfde meegemaakt ben nu 13 en heb nu mijn eigen lieve pony gevonden.  mocht kiezen tussen de sporten paardrijden, zwemmen of zeilen. Ik had niks met mijn heup maar met mijn enkel. Rolstoel sporten kan ook nog een mogelijkheid zijn.

 

Sterkte 

 

Groetjes:mij

Reageer