Vraag

sporten en op eten letten

  • 21 June 2021
  • 5 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hoi 

Ik ben een jongen van 15 jaar 186 lang en ongeveer 90 kilo. En ik sport gwn bij de sportschool

Ik wil meer op m'n eten gaan letten en genoeg sporten. Ik probeer nu 4 tot 5 x per week te sporten en dat gaat super goed en vind het super leuk om te doen. Alleen merk ik zelf geen resultaat in m'n lichaam. Ik heb het gevoel dat het komt omdat ik niet goed op m'n eten let. Dus ga ik dat nu meer doen.

Heeft iemand nog echt goeie tips die bij hun hebben geholpen zodat ik ook kan proberen of dat ook voor mij werkt.

Alvast bedankt en groetjes.

 

 

 

 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Bel de diëtist.  Die heeft er voor gestudeerd,  en bij mijn was het gratis omdat ik minderjarig ben.

Hoi!

Ik weet niet hoe lang je al bezig bent met afvallen maar als je problemen ervaart zouden er misschien achterliggende problemen kunnen zijn die het afvallen moeilijker maken zoals bijvoorbeeld een trage schildklier. Dit kan je laten testen door bloed te laten prikken. (Op internet kan je zoeken wat de symptomen hiervan zijn om te kijken of je deze herkent). Het hoeft natuurlijk niet maar het kan! Het is super frustrerend om geen vooruitgang te zien. Hopelijk lukt het je binnenkort! Keep up the good work!

Liefs!

Reputatie 1
Badge +3

Hoi!

Ik weet niet hoe lang je al bezig bent met afvallen maar als je problemen ervaart zouden er misschien achterliggende problemen kunnen zijn die het afvallen moeilijker maken zoals bijvoorbeeld een trage schildklier. Dit kan je laten testen door bloed te laten prikken. (Op internet kan je zoeken wat de symptomen hiervan zijn om te kijken of je deze herkent). Het hoeft natuurlijk niet maar het kan! Het is super frustrerend om geen vooruitgang te zien. Hopelijk lukt het je binnenkort! Keep up the good work!

Liefs!

Thx voor je reactie maar ik probeer vet te verliezen en niet echt afgevallen want omdat ik veel sport kom ik eigenlijk veel in spiermassa aan. Alleen als er een laagje vet over je spieren hebt kan je er vrij weinig van zien.

 

Maar alsnog bedankt voor je reactie

Ah zo, ik snap het. Ik hoop dat je binnenkort toch resultaat gaat zien. 

Groetjes!

Reputatie 1
Badge +3

Ja ik ook ik zal over een tijdje wel even een update geven

Reageer