Vraag

sportdag met spierpijn

  • 8 September 2021
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo iedereen ik ben 14 en heb vrijdag sportdag maar er is een probleem... ik doe aan badminton en tijdens het spelen had ik plots enorme pijn aan mijn arm, ik dacht dat het over zou gaan maar dus niet... ik zou naar de dokter willen en misschien zegt hij dat ik niet mee kan doen maar ik wil ook niet die ene leerling zijn die zo de dag voor de sportdag zogezegd niet mee kan doen... en het is ook zo dat we in de eerste maand starten met atletiek en dan is het wel toevallig dat ik niet mee kan doen... nu zit ik ook in een klas dat niet pest of zo maar als er zo'n dingen zouden gebeuren gaan ze er je altijd aan laten herinneren en je er hard mee 'plagen' 

Wat zouden jullie doen? Naar de dokter? Zo ja wat zou je dan zeggen tegen die leerlingen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Belg123,

Hier ook een badmintonner. Klinkt niet goed. Ik zou zeker naar de dokter gaan. Het lijkt me een erg dom idee om mee te gaan doen aan een sportdag. Het kan veel erger worden en dat wil je natuurlijk niet.

Kom op zeg! Je hebt dan toch een reden waarom je niet kan sporten? Het is niet alsof je daarom raar bent ofzo. Als je een blessure hebt dan heb je een blessure. Je zou zelfs nog een briefje van je ouders mee kunnen nemen dat je echt een blessure hebt. Denk er nog eens over na je kan er toch helemaal niks aan doen en het is niet verzonnen!

Hoop dat je het nu begrijpt.

Groetjes NV

Komt ie!

Als je niet kan sporten....... dan kan het niet! Daar kan niemand wat van zeggen en je kan hier zelf natuurlijk ook niks aan doen. Ik zou voorzichtig zijn met je lichaam, beter een keer onnodig rusten dan overbelasten!

Groetjes Lucas 

Reageer