Skip to main content
Hi!



Ik heb een vraagje



Welke sporten kun je zoal doen om je borsten te verkleineren?
Sorry maar ik geloof niet dat daar een sport voor is...
Ook niet push ups ofso?(voor de borstkas)
Er zijn inderdaad geen sport/oefeningen waarbij je je borsten kunt verkleinen (of waardoor ze kleiner lijken)

Er zijn maar 2 manieren waardoor je borsten ook echt "kleiner worden"

1) afvallen. Maar doet moet je alleen doen als er natuurlijk ook iets af kan (overgewicht)

Als je dus gwn gezond bent is 1) niks voor je

2) zodra je 18 bent kan je een borstverkleinings operarie laten doen

Ook niet aan aanrader aangezien je borsten speciaal voor jou zijn gemaakt, dus zodra je ze kleiner of groter maakt, kunnen ze er heel raar uitzien



Mijn advies: wees blij met je tieten?

Nee maar serieus.

Jij vindt ze misschien te groot, maar je moet ook zo denken dat er meisjes zijn die jouw borsten graag zouden willen hebben
Er is inderdaad niet echt iets om ze kleiner te krijgen.



Je ziet wel vaak dat topsportsters kleine borsten hebben, dat komt omdat zij vrij weinig vet hebben. Echter is het niet aan te raden nu keihard te gaan trainen om dat voor elkaar te krijgen, want dat gaat je - niks persoonlijks - waarschijnlijk niet lukken.



Een borstverkleining zoals @Angovis zei lijkt me ook niet aan te raden.



Zo'n binder zou je ook kunnen proberen, maar dat schijnt erg pijn te doen. Ik weet ook niet welke cup je hebt, want hoe groter de cup, hoe pijnlijker het platduwen van je borsten lijkt me...



Waarom wil je eigenlijk kleinere borsten?



Ik be 16 en m'n borsten zijn nu al een paar jaar dezelfde grootte. Vroeger konden ze zeker groot lijken, maar mijn lichaam groeit nu nog wel en daardoor worden mijn borsten steeds "geschikter'' voor mijn lichaam. Het gaat vanzelf terug in proportie zegmaar.



En ja, sommige mensen hebben nu eenmaal meer borsten dan anderen. Dat maakt ons dan weer uniek I guess...



Gr. Pin
Hey,



Met push-ups zal je juist je borstomvang vergroten aangezien je daar extra spieren kweekt. Lager vetpercentage = minder grote borsten. Dus mocht je dit willen bereiken kan je ervoor kiezen je vetpercentage te verlagen. Je kunt dit op meerdere manieren bereiken, maar het simpelste is voeding. Hiermee hoef je namelijk niet extra te gaan sporten als je dit niet wilt. Om je vetpercentage te verlagen moet je een calorietekort creëren. Dit houdt in dat je iets minder kcal inneemt (voeding) dan dat je lichaam op een dag verbruikt. Je lichaam moet dan de resterende energie ergens anders vandaan halen en doet dit uit je opgeslagen vet. Dit houdt niet in dat je jezelf uithongerd, in tegenstelling zelfs aangezien dit slecht is voor je. Je gaat een x aantal kcal onder je kcal behoefte zitten per dag en natuurlijk proberen niet te veel te snoepen en/of vette dingen te eten. Je kan waarschijnlijk alles blijven eten wat je nu doet (als je niet overmatig veel eet), maar met mate. Neem bijvoorbeeld 1 schep minder pasta bij het diner en pak net een boterham minder, doe net wat minder beleg op de boterham en laat die lekkernij eens staan. Hoe je het doet maakt niet uit, zolang je minder kcal binnenkrijgt dan dat je op een dag verbrandt zal je vetpercentage dalen. Verwacht niet dat dit snel gaat, want dat zal het niet gaan. Je zou het evt een beetje kunnen helpen door (extra) te sporten, maar dit hoeft niet. Zorg er in ieder geval voor dat je enige beweging op een dag hebt. Dit vergt wel een goede discipline dus je moet bedenken of je het ervoor over hebt.



Ik heb totaal geen verstand van het lichaam & afvallen etc, maar volgens mij zeg ik wel een aantal correcte dingen hierboven. Zelf volg ik het in ieder geval (al in een extreme vorm) en de resultaten mogen er zijn. Als je jezelf er echter goed uit vindt zien (qua lichaamsvorm buiten je borsten) zal ik je dit niet aanraden. Het is het dan gewoon niet waard. Je moet het dan maar met je borsten doen tot je een verkleining wilt doen.

ik weet het niet zeker maar ik heb wel vaker gehoord dag meiden die naar de gym gaan en de buikspieren veel trainen dus abs hebben daardoor kleinere tieten hebben


Er zijn denk ik geen sporten voor ,want het gaat om of je borsten wilt groeien


Er zijn geen sporten voor maar als je borsten nog in de groei zijn kan je dag en nacht een strak topje aan houden en dat zou de groei tegen moeten gaan


ik doe zelf aan crossfit en daar heb ik al vaak gehoord dat meiden “zeuren” dat hun borsten kleiner worden door het sporten

heb je er zo'n last van qua omvang van je borsten dat je ze graag kleiner wilt?


Reageer