Vraag

Spijbel ik?

  • 11 March 2020
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hee. 

Ik heb al een paar dagen last van dat ik hoest en verkouden ben enzo en ik heb echt nauwelijks energie. Ik ben deze week (maandag dinsdag woensdag) niet naar school geweest en het is nu woensdag. Dat komt door de corona maatregelen die mijn school heeft. Ze hebben een mailtje gestuurd waarin staat dat als je een van de symptonen best erg hebt je beter niet naar school kan komen (ik woon in Brabant dusja). Ik voel me al iets beter denk dat ik het eigenlijk wel zal overleven als ik ga. Maar ik heb er gewoon helemaal geen zin in en heb ook nog een beetje last van de klachten. Bovendien heb ik voor morgen heel erg veel HW en ik heb de boeken niet omdat ik nog niet op school ben geweest. 
Nou zijn de docenten waarvoor ik dus HW moet maken niet de soepelste en is het al eens voorgekomen bij vrienden dat de docent helemaal wild werd als je het HW niet had ook al zeg je dat je ziek was.

Ik wil eigenlijk ook niet thuisblijven omdat ik dan me heel de dag verveel en me best nutteloos voel omdat ik helemaal niks doe. 
Wat moet ik nou doen?


1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Als je de boeken niet hebt kan je misschien de dag wat eerder naar school komen om ze op te halen. of je kan ook je ouders een mailtje laten sturen zodat ze niet flippen en dat je dan gewoon rustig je hw maakt voor de volgende keer. (met een mailtje sturen bedoel ik dat ze zeggen dat je ziek was en dat je daardoor niet je boeken kon ophalen) 

XXX:heart:

Reageer