Skip to main content

Hey jongens,

Hoe oud ben je?

Wie van jullie heeft er al sperma?

Op welke leeftijd kreeg je het?

Hoe merkte je dat je had? Door nattedroom of door aftrekken? 

Hoeveel sperma heb je ongeveer? 

Als je klaarkomt spuit het er dan uit? Of loopt het er voorzichtig uit?

Is het nog doorzichtig? Of al een witte kleur? 

 

 

Oh hoi, ik ben 15 jaar nu en ik heb al zeker 5 jaar sperma.  iets voor mijn tiende verjaardag begon ik met aftrekken. Ik had een stijve en als ik eraan zat gaf dat een lekker gevoel en toen kwamen er 2 druppeltjes vocht uit. later op mijn 10de kwam er echt sperma uit. Nu spuit ik zo'n 2 theelepeltjes vol. Het is grijzig en een beetje troebel. Het is niet wit ofzo.

Nu is het zo,  dat ik er wel heel vroeg bij was en dat geen van mijn klasgenoten toen ook al sperma had. mijn volleybal team genoten  kregen schaamhaar toen ze ongeveer 14 waren, terwijl ik het toen al 4 jaar had. Dus ik ben een apart geval denk ik.


Oh hoi, ik ben 15 jaar nu en ik heb al zeker 5 jaar sperma.  iets voor mijn tiende verjaardag begon ik met aftrekken. Ik had een stijve en als ik eraan zat gaf dat een lekker gevoel en toen kwamen er 2 druppeltjes vocht uit. later op mijn 10de kwam er echt sperma uit. Nu spuit ik zo'n 2 theelepeltjes vol. Het is grijzig en een beetje troebel. Het is niet wit ofzo.

Nu is het zo,  dat ik er wel heel vroeg bij was en dat geen van mijn klasgenoten toen ook al sperma had. mijn volleybal team genoten  kregen schaamhaar toen ze ongeveer 14 waren, terwijl ik het toen al 4 jaar had. Dus ik ben een apart geval denk ik.

Nee zo apart ben je niet haha, ik was ook 10 toen al schaamhaar had en zelf sperma. Ik was ook heel erg vroeg vergeleken met team genoten van voetbal 


Hey jongens,

Hoe oud ben je? 15

Wie van jullie heeft er al sperma? Ja ik heb sperma

Op welke leeftijd kreeg je het? Ik denk 12 of 13

Hoe merkte je dat je had? Door nattedroom of door aftrekken?  Nattedroom

Hoeveel sperma heb je ongeveer?  Normaal 2 theelepels (gemiddelde van een Nederlander gloof ik) Als ik een paar dagen niet ruk mischien 3 theelepels

Als je klaarkomt spuit het er dan uit? Of loopt het er voorzichtig uit? Soms spuit ik, maar dat kan ik zelf bepalen. En soms loopt het er gewoon uit.

Is het nog doorzichtig? Of al een witte kleur? Wit/grijzig. Helemaal doorzichtig is als het goed is geen sperma maar eerder voorvocht denk ik.

 


Hey jongens,

Hoe oud ben je? 14 bijna 15

Wie van jullie heeft er al sperma? ikk 

Op welke leeftijd kreeg je het? vlgm toen ik 12 was 

Hoe merkte je dat je had? Door nattedroom of door aftrekken?  aftrekken

Hoeveel sperma heb je ongeveer?  weet ik niet, verschilt ook per keer. Soms heb ik echt veel, maar soms weinig

Als je klaarkomt spuit het er dan uit? Of loopt het er voorzichtig uit? meestal spuit het eruit

Is het nog doorzichtig? Of al een witte kleur? Meestal is het wit

 

 


Hey jongens, hallo

Hoe oud ben je? 13

Wie van jullie heeft er al sperma? ja

Op welke leeftijd kreeg je het? 13

Hoe merkte je dat je had? Door nattedroom of door aftrekken? aftrekken :)

Hoeveel sperma heb je ongeveer? idk 30 ml

Als je klaarkomt spuit het er dan uit? Of loopt het er voorzichtig uit? ertussenin

Is het nog doorzichtig? Of al een witte kleur?  doorzichtig :(


Reageer