Skip to main content

Hoi ik heb deze topic aangemaakt voor mensen die 12 jaar of ouder zijn en nog een speen gebruiken en of nog duimen welkom! Zelf ben ik 12 en gebruik nog een speen en ik schaam me er voor maar ik wil ook niet stoppen binnenkort ga ik op uitwisseling en ik kan niet anders dan m'n speen meenemen ik gebruik wel een dental speen iemand nog tips tegen de schaamte of een goede speen? 

wordt je niet gepest?


Hoi ik heb deze topic aangemaakt voor mensen die 12 jaar of ouder zijn en nog een speen gebruiken en of nog duimen welkom! Zelf ben ik 12 en gebruik nog een speen en ik schaam me er voor maar ik wil ook niet stoppen binnenkort ga ik op uitwisseling en ik kan niet anders dan m'n speen meenemen ik gebruik wel een dental speen iemand nog tips tegen de schaamte of een goede speen? 

Is niet heel handig om nog een speen te gebruiken aangezien je tanden er minder recht door gaan staan, maar als jij je er fijn bij voelt moet je het natuurlijk vooral doen, dit was natuurlijk geen antwoord op je vraag, maar als jij je er een beetje voor schaamt is dat natuurlijk heel gewoon, ik denk persoonlijk dat jij je speen gewoon moet meenemen en hem bijvoorbeeld pas indoet als je in bed ligt of alleen bent :)

groetjesssss van mijjjjj


Gewoon lekker door blijven doen ik duim ook nog steeds en zelfs in de klas. Ja af en toe kijken mensen me wel eens aan maar ik wordt er relaxt van ik zit nu in Curacao ik heb niks anders dan de hele vlucht met me duim in de mond geslapen. Ik kan ook niet zonder 


Hey ik ben een jongen en zuig de hele dag op een speen


Reageer