Vraag

Spannend om voor het eerst naar de ortho te gaan, ervaringen?

  • 1 March 2021
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Badge +1

hoi allemaal,

ik ben een meisje van 12 en ik ga binnenkort voor het eerst naar de ortho. en in vind dit best wel spannend.  wat zijn jullie ervaringen??? en hebben jullie ook nog tips?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Tis niet eng hoor. Lijkt een beetje op de tandarts. En als je het spannend vindt kan je dat ook tegen je orthodontist zeggen, dan kan hij je gerust stellen. Ik weet niet wat ze bij jou gaan doen maar ze zullen het vast uitleggen. 

Badge +1

super bedankt

 

Reputatie 5
Badge +5

-Onnodige quote verwijderd-

 

hoi, de eerste afspraak is niet erg veel soeps… ze maken waarschijnlijk alleen een foto met een rontgen apparaat om te kijken wat voor beugel je moet. 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Brittsuper,

De eerste keer naar de ortho is echt niet eng hoor. Bij mij werd er niet eens een foto ofzo gemaakt. Ze zeiden gewoon welk soort beugel ik moest (dat zagen ze meteen, zelfs zonder foto). En verder hoe het ongeveer zou gaan en dat ik later maar terug moet komen.

Maak je vooral geen zorgen. Zoals BigBrother al zei: het is niet veel soeps. Misschien als je later terug moet komen dat ze iets gaan doen, maar bijna altijd is de eerste keer alleen maar een beetje kennis maken enzo.

 

Groetjes,

Paardebloem

Reageer