Skip to main content

Hoi allemaal. Ik zit met een klein probleempje en hoop dat jullie mij kunnen helpen

Al sinds een jaar ofzo heb ik het probleem dat ik soms na het plassen zo af en toe wat plas in mijn onderbroek achter laat. Soms is het zoveel dat je dan een natte rondje ziet bij mijn kruis. Gelukkig droogt dit snel op maar ik schaam mij er wel voor. 

Dit gebeurt als ik buiten met vrienden ben en snel ergens naar de wc gaat of op school als ik net naar de wc gaat. Als ik dan ga lopen merk ik soms dat er dan plas uit wilt wat ook gebeurt. Als ik eraan blijf denken lijkt het soms erger te worden. Ook als ik even bij de wc blijft hangen komt er niets uit. Als ik dan ga lopen wilt het ineens wel.

Vaak weet ik de natte plek te verbergen maar ik heb het gevoel dat vrienden dit soms zien. Op school durf ik vaak ook niet naast iemand te zitten als dit gebeurt omdat het soms kan ruiken (niet heel erg). 

Groetjes
Daan

Hoi, je probleem lijkt mij heel vervelend, ook omdat je er al zo lang last van hebt. Ik denk niet dat het helemaal normaal is, het lijkt me niet schadelijk maar toch niet fijn. Ik denk dat je het beste even bij de huisarts langskwam gaan, misschien is het wel heel makkelijk op te lossen.


Hey dapper dat je het bespreekt. Het advies van @J8j8  lijkt me goed !  Er zijn hulpdingen voor heb k opgezocht

https://www.123drogisterij.nl/incontinentiemateriaal-voor-mannen

Succes ! Sanny xxxx


Reageer