Vraag

somber

  • 14 March 2022
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Badge

Hoii tis allweer een tijdje geleden dat ik wat schreef maar ik weet op dit moment niet wat ik mezelf aan moet …. 
 

het gaat gewoon echt super slecht met me , ik wist eerst wel waarom maar de laaste tijd niet meer echt ik slaap heel slecht en val ook veel af ik slik ondertussen pillen omdat ik echt suf was etc ik praat afetoe met de dokter en ik sta ook al op de lijst van psycholoog maar dat duurt nog effe voordat ik echt aan de beurt ben , ik ben zo bang dat ik mezelf niet onder controle krijg en mezelf echt maar echt wat aandoet :( ik snij mezelf wel enz maar ik kijk steeds elke dag negatiever ik praat hierover met me mentor maar ik voelde me vandaag zo slecht .. en wilde eingeljjk vragen aan me mentor of ze even tijd had maar ik had vrijdag al een gesprek met der en wil der niet lastige vallen , ik wil zo graag praatte met iemand maar weet niet hoe ik praatte met een schoolmaatschappelijkwerkster maar ben gestopt bij der want t hielp me niet .. maar merk toch wel dat ik vaak me verhaal kwijt kon ookal hielp ze me niet me hoofd was tovh leeg..  ik wil absoluut niet teruge naar die vrouw .. ze heeft me vertouwen erg verbroken 

 

heeft iemand tips ? 
 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Heyy een mentor is er om jou met je problemen te helpen dus stap gewoon lekker op haar af en vertel alles wat je dwars zit

Reageer