sok om pik

  • 9 October 2022
  • 8 reacties
  • 373 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben 13 

ik doe wel eens een sok om mijn pik en dan ga ik naar school of naar feestjes en dan lijkt het net of hij groot is je bent toch niet de enigste


8 reacties

En je vraag is ? 

Reputatie 6
Badge +3

idk ben een meisje maar ik denk dat het normaal is?

Badge

ok

Reputatie 4
Badge +1

ik ben een meisje en ik vindt het eigenlijk wel een beetje vreemd. Waarom zouden mensen daar naar kijken? En wat maakt het uit? Ik bedoel… je bent ook nog maar dertien… 

Reputatie 5
Badge +4

Ehm. Ik heb dit nog nooit van iemand anders gehoord of gelezen. Je bent sowieso wel één van de weinige als er uberhaupt andere mensen zijn die dit ook doen

Reputatie 1
Badge

Hoi, ik ben een meisje, maar ik kan wel mijn mening geven. Ik vind dit niet raar, want sommige meisje vullen hun BH ook gewoon op. Voor mij maakt het niet uit wat de lengte of grote van dat soort dingen is. Dus ik zou zeggen doe wat je zelf fijn vind en waar jij behoefte aan hebt.

 

Groetjessssss!!

Reputatie 7
Badge +5

Ik denk dat het een beetje ongeloofwaardig overkomt bij andere alsjeblieft een sok om je piemel doet gezien je leeftijd 

Badge

ik ben zelf een meisje, maar ik denk dat het een beetje apart is om een sok om je piemel te doen.  Want wat boeit het hoe groot ie is en vooral op jou leeftijd maakt dat echt niet zo uit hoor

Reageer