Vraag

Snijwonden verbergen

  • 28 May 2017
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb mezelf vandaag weer eens gesneden. Je ziet nu een grote rode plek op mijn been en ik ben bang dat mijn ouders het gaan ontdekken. Niemand weet van mijn probleem en graag zou ik het zo willen houden. Weet iemand hoe ik mijn snijwonden kan verbergen?

3 reacties

Hoi!

Ik heb ool net gesneden 😞 De wonden zijn niet zo diep, dus ik doe er niet veel aan.
Het wordt zomer en met korte broeken en kleedjes, dus wonden verbergen wordt moeilijk.
Lippenbalsem op wonden aanbrengen zou helpen, maar doe dit alleen op wonden die goed dicht zijn.
Je kunt je wonden verbergen, maar eigenlijk moet het hoofdprobleem worden aangepakt. Het snijden. Ik weet dat het niet gemakkelijk is, maar het best zoek je een vertrouwenspersoon. Die heb ik ook, ookal gaat die persoon straks verdrietig zijn omdat ik weer gesneden heb. Het is wel motiverend als je iemand hebt met wie je kan praten.

Groetjes
x
Hoi

Je kan als de wondjes goed dicht zijn groene concealer gebruiken om het rode lijntje te verbergen

Hoop dat je hier iets aan hebt:)

Mvg confused_girl

Hey! 

 

Ik heb het een paar dagen terug gedaan... Het was niet super diep ofzo maar wel veel bloed. Ik heb het mijn therapeut verteld maar ik durf het niet tegen m'n ouders te zeggen, een vriendin vertelde me dat een dikke zalf smeren helpt. Geef de wond wel wat tijd om het te laten genezen…

 

Probeer ook zeker sterk te blijven😘

 

Groetjes! 

En veel liefs! 

Reageer