snijden / depressie

  • 20 October 2023
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

hey, ik heb het afgelopen winter erg moeilijk gehad met mijzelf pijn doen. ik heb littekens op mijn onderarm en mijn bovenbeen. mijn moeder was daarachter gekomen en nu zit ik sinds februari 2023 in traumatherapie. dat is niet niks, want die therapie heb ik omdat ik een trauma aan mijn vader heb. hij woont gelukkig heel ver weg maar weet dus ook niks van dit hele verhaal.  anyways, in de zomer ging het heel goed met mezelf! gelukkig, maar ik merk nu wel weer nu het winter word dat ik toch een beetje sip en verdrietig word. afgelopen winter nam ik ook depressie pillen, omdat het zo erg was, maar ik ben zoo bang dat ik weer depressie krijg. omdat mijn humeur gewoon echt slechter word. ik hoop dat ik via hier met iemand hier over kan praten.

-tekst aangepast ivm forumregel 4-

liefs, meis


1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

Hey @meislaheij,

Naar zeg dat je afgelopen winter een depressie had.  Dat je nu verdrietig en sip word is denk ik een begin van een depressie.

Het is juist goed om er nu over te praten, bijvoorbeeld met je mentor of een ander vertrouwenspersoon, omdat het nu nog niet zo erg is.

Groetjes,  @Monkeyboy08 

Reageer