Vraag

snel afvallen, basic fit

  • 22 March 2023
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hey,

ik vind mezelf wat te dik (mn bmi is prima). Maar alsnog wil ik graag snel afvallen. En eventueel naar basic fit. Mensen uit mn klas gaan naar basic fit (zijn ong. 15-14). Maar hoe kom ik daar binnen als 14 jarige? En wat voor dingen zijn dan slim om te doen.

En als dit niet kan wat zou ik dan kunnen doen om snel af te vallen? Ik heb de laatste tijd erg veel last van stress en daardoor erg zin in suiker heeft iemand daar tips voor? Alvast bedankt❤️

gr. Anoniempie145


1 reactie

Hey,

Ik snap je probleem. Zelf ga ik ook naar de basic fit, ik ga alleen voor krachttraining, maar ik kan je alsnog wel helpen. Je komt zelf vgm niet binnen als je nog maar 14 bent. Dan moet je vgm met een ouder iemand gaan. 16 of 18 dacht ik. Anders zou je ook hun kunnen vragen hoe ze het doen. Als je gewicht wilt verliezen zou ik aanraden om cardio te gaan doen. Hier zijn verschillende mogelijkheden voor. Hardlopen, fietsen of gwn lopen bijvoorbeeld. Wat ook belangrijk is bij gewicht verliezen is op je voeding letten. Ik snap dat je zin hebt in suiker, maar als je suiker blijft eten en wel gaat sporten levert het nog niks op. Misschien kun je proberen om elke keer als je zin hebt in suiker een stuk fruit te pakken of je vraagt je ouders of ze wat gezonde snacks meenemen met de boodschappen.

Hopelijk heb je hier iets aan :)

Groetjes Djabbo

Reageer