Vraag

Slips bij jongens

  • 25 September 2021
  • 9 reacties
  • 495 Bekeken

Reputatie 1

Hoi,

Ik ben 15 jaar en ik wil graag een slip dragen, maar ik schaam me ervoor. Ik vraag me af wat jullie dragen, waar ik een slip kan kopen, en hoe ik ze moet wassen zonder dat mijn ouders erachter komen.


9 reacties

Badge +1

hoi,

ik draag ook slips zonder dat mijn ouders het weten ik draag nu zeeman slips maar die gaan wel snel kapot ik raad je aan om ze bij de action te kopen ik was ze altijd als ik alleen thuis ben en dan laat ik ze drogen op de verwarming in mijn kamer 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Papajot,

 

ik draag af en toe wel een slip onder een strakke/nette broek, maar meestal gwn een strakke boxer.

Ik gooi die gewoon in de was en hoe jij doe jij dat nu? Was je die zelf of je moeder ofzo met al je andere kleren en weet je moeder of broers of zus of vrienden dat je slips draagt of niet. Het is niks om je voor te schamen hoor. Ik vind het wel mooi en ook wel een beetje sexy staan bij jongens. Ik draag zelf , als je niet bloot mag (ik ga liefst naar het naaktstrand), meestal een Speedo om te zwemmen.

Het topic is van ff geleden, dus was benieuwd.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

Je kan ze online bestellen, in de c&a eigenlijk overal. maar je hoeft je r niet voor te schamen.

 

2023 alles kan. En bijna iedereen accepteerd het.

 

Trouwens. Ik draag gewoon boxer onderbroek. Ik heb een keer zon slip aangedaan voor de grap, laten we maar zeggen dat dat ding op knappen stond😂

 

Reputatie 7
Badge +17

Gewoon lekker dragen waar jij zin in hebt. Dit soort dingen gaan verbergen is alleen maar vermoeiend (en ze komen er toch wel een keer achter). Je hoeft je nergens voor te schamen.

Reputatie 1

Hoi @Papajot,

 

ik draag af en toe wel een slip onder een strakke/nette broek, maar meestal gwn een strakke boxer.

Ik gooi die gewoon in de was en hoe jij doe jij dat nu? Was je die zelf of je moeder ofzo met al je andere kleren en weet je moeder of broers of zus of vrienden dat je slips draagt of niet. Het is niks om je voor te schamen hoor. Ik vind het wel mooi en ook wel een beetje sexy staan bij jongens. Ik draag zelf , als je niet bloot mag (ik ga liefst naar het naaktstrand), meestal een Speedo om te zwemmen.

Het topic is van ff geleden, dus was benieuwd.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

Mijn ouders weten gewoon dat ik slips draag en mijn broer en zus ook, dus ik gooi die gewoon in de was.
 

Mijn vrienden weten het zeker niet, dan zou ik zeker gepest worden

 

Reputatie 3
Badge +3

Waarom schaam je voor je onderbroek dan?

Reputatie 1

Waarom schaam je voor je onderbroek dan?

Nou omdat niemand anders die ik ken dat draagt en het is gewoon raar om dan in zoiets te staan wat kleiner is en meer laat zien. Ik zou waarschijnlijk gay genoemd worden en dat hoef ik niet. Dat is gewoon zo bij deze generatie.

Reputatie 3
Badge +3

fuck them. je moet gwn slips dragen als je dat wil. laat de rest maar lullen

Reputatie 1

fuck them. je moet gwn slips dragen als je dat wil. laat de rest maar lullen

Wat dragen jij, jouw vrienden en je familie?

Reageer