Vraag

slapen zonder shirt

  • 10 November 2020
  • 15 reacties
  • 1199 Bekeken

Badge

Hey 

  • ik heb een vraag ik vraag me af hoe slapen jullie? 

    - zonder kleren 
  • in je boxer 
  • alleen met een broekje (korte joggings broek) 
  • Of in een pyjama 
  • of alleen met een shirt 
  • of alleen in een shirt en een onderbroek 

en hoe doen jullie dat in de winter ben erg benieuwd 

 


15 reacties

Im mijn boxer short (onderbroek). In de winter ook.

Im mijn boxer short (onderbroek). In de winter ook.

Ik ben een jongen Btw, 15

Badge

Hoi, 

 

Ik ben een jongen van 15 en ik slaap zelf 9 van de 10 keer naakt, soms in mijn onderbroek want die doe ik pas in bed uit en dan vergeet ik dat soms. In de winter doe ik hetzelfde, lekker je lichaam aan de temperaturen laten wennen.  Al logeer ik bij iemand of iemand bij mij die dat niet fijn vindt dan doe ik ook een onderbroek aan.

 

Groeten,

DeHelpendeHand

Hi krissie010,

 

mijn twin en ik slapen het hele jaar helemaal bloot, dus ook in de winter. Soms, als we op de tocht liggen ofzo, bijvoorbeeld in een tentje, doen we wel eens een t-shirt aan. Als iemand die bij ons blijft logeren het niet prettig vindt dat we bloot zijn dan doen we wel een onderbroek aan, maar dat komt bijna nooit voor.

Hoe slaap jij?

 

Groetjes,

M&M's en twin

Badge

Hey malse makker 

 

oké waarom zet je erbij dat je 15 bent 

ik ben namelijk ook 15

Badge

Hey m&ms 

 

oké dus jullie hebben helemaal niks aan 

Ik slaap sinds de zomer zonder shirt dus in m’n boxer maar het begon steeds kouder te worden buiten dus dacht ik hoe moet ik dat doen in de winter 

maar fijn dat ik dat nu weet 

Maar hoe doen jullie dat met aftrekken want dat gaat toch lekken op je dekbed? 
 

groetjes krissie010

Badge

Hey de helpendehand 

oké ik ga het ook gwn doen alleen dan met onderbroek aan

Heyy

Ik slaap in een pyjamabroekje zonder onderbroek, is lekker los weetje. Draag, als ik het koud heb een shirt, anders niet.

Groetjs

 Hi krissie010,

 

oké dus jullie hebben helemaal niks aan 

jup

 

Ik slaap sinds de zomer zonder shirt dus in m’n boxer maar het begon steeds kouder te worden buiten dus dacht ik hoe moet ik dat doen in de winter 

maar fijn dat ik dat nu weet 

wij hebben het niet snel koud, maar je moet natuurlijk geen kou lijden, je kunt altijd een shirtje aan trekken

 

Maar hoe doen jullie dat met aftrekken want dat gaat toch lekken op je dekbed? 

we trekken ons 's avonds niet zo heel vaak meer af in bed, omdat we soms wel beginnen, maar dan in slaap vallen voordat we hebben gespoten en als we ons 's morgens aftrekken dan gaan we daarna meestal toch douchen. Als we het toch voor het slapen doen dan doen we zo ervoor zorgen dat het meeste sperma eruit is, nou ja het meeste spuit er sws uit op onze buik en dan het restje doe je gewoon zo met je vingers je plasbuis ‘induwen’ soort van en dan van onder naar boven bewegen een paar keer (een beetje zoals je een koe melkt) en dan is het meeste sperma er wel uit. Wat er dan 's nachts nog uit kom tsja, dan heb je wel eens een beetje een witte vlek op je donkere laken/dekbed, maar wij moeten toch ons eigen bed afhalen/opmaken en wassen (sws elke week, soms vaker en om de dag hangen we het buiten en sws na het opstaan bed open slaan) en bovendien als mama of zo, iemand het ziet, die weet toch wel dat we allemaal aftrekken met 5 jongens in huis. Bij ons jongere broertje zien we wel meer vlekken als bij ons en hij spuit ook vaak z'n sperma in een onderbroek, dus moeten we uitkijken als we die oppakken om in de was te doen. Eigenlijk moet ie zijn vuile kleren zelf in de wasmand doen, maar dat doet ie niet altijd en dan moeten we zijn kamer uitkammen voor we de was aan kunnen zetten. Wij doen ook altijd zijn bed afhalen en wassen. Opmaken moet ie zelf doen, maar vaak doen wij het ook wel omdat wij het veel beter en sneller kunnen en dan moet hij in ruil een keertje extra de vaatwasser voor ons uitruimen ofzo. Onze oudere broer is niet altijd thuis maar die zijn bed moeten we ook afhalen en wassen, dus eigenlijk van alle jongens doen we de was thuis. Ook alle kleren en handdoeken, dus alles. Dat is onze taak. Andere broers  en onze zus hebben weer andere taken.

 

Groetjes,

M&M's en twin

Ik ben een jongen van 14 en ik slaap voornamelijk naakt in een pyjama

Reputatie 3
Badge +4

hey krissie010

 

ik ben jongen (14)

ik slaap altijd in een boxer maar ik heb gewoon 2 dekens zodat ik in de winter naar een ander deken kan switchen die iets warmer is/dubbele laag heeft. zodat het lekker warm is.

 

MVG annoniemejongen

Badge

hy hy

Ik ben een jongen van 15

Ik slaap soms in pyama, soms in men boxer, somsin een joggingbroek en bloot bovenlijf, soms naakt. Haha is gewoon tezien in welke mood ik ben en hoe warm of koud ik het heb

 

groetjesss

 

Reputatie 3
Badge +1

het ligt er bij mij aan ( ik ben 16 ) hoe ik me voel 

boos : met pyjama

blij : naakt 

verdrietig : alleen een boxer  

enz 

dus het is bij iedereen weer anders 

Reputatie 1
Badge +1

Hey 

  • ik heb een vraag ik vraag me af hoe slapen jullie? 

    - zonder kleren 
  • in je boxer 
  • alleen met een broekje (korte joggings broek) 
  • Of in een pyjama 
  • of alleen met een shirt 
  • of alleen in een shirt en een onderbroek 

en hoe doen jullie dat in de winter ben erg benieuwd 

hey ik ben meisje van 13 jaar en ik slaap met kort broekje en hemptje 

En soms ondergoed en hempje

 

 

Ik ben een jongen van 17 jaar, in de winter heb ik een tanktop en slip aan, voor de rest van het jaar slaap ik naakt of alleen met een slip aan 

Reageer