Skip to main content
Vraag

slapen tijdens menstruatie

• May 31, 2024
  • 4 reacties
  • 157 Bekeken

Hee, ik heb een vraagje aan de meiden hierr. Want ik ben dus de laatste keren best wel hevig ongesteld, dus heel veel bloedverlies zegmaar en ik weet dus nu niet meer wat ik moet doen met slapen. Een nacht maandverbandje is niet genoeg en op mijn rug slapen werkte ook nog niet echt. Hebben jullie tips? Met tampon in slapen durf ik ook echt niet vanwege dat tss ofzo. 

Dankje voor de reactie alvasst

Ik ben 15 btw

4 reacties

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+12

ik ken je probleem

ik had het ook altijd. ik droeg eerst altijd 1 maandverbandje in het midden, 1 voor en 1 achter. vaak dan ook nog een extra onderbroek erover aan.

nu heb ik menstruatie broekjes/luiers. het helpt tegen de ergste bloedingen. ik lekte eerst elke nacht dan door maar sinds die broekjes/luiers doe ik dat niet meer.

ik raad je het echt aan

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • December 29, 2024

He 

Je bent niet de enigste er zijn er super veel meisjes die dit ook hebben zoals ik 

Ik draag er luierbroekjes voor snachts zeker de eerste 2a 3 dagen van mijn menstruatie  dan komt er echt veel uit en met die broekjes kan ik gewoon slapen en hoef ik niet bang te zijn dat ik doorlek 

Groetjes meisje 14 jaar 

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • December 29, 2024

Heyy, 

Had ook dit probleem. Ik bloed zoizo best wel hevig, vroeger droeg ik nacht maandverband maar dat was niet voldoende, nu draag ik nacht maandverband en daarachter een horizontaal inlegkruisje en een zware tampon de eerste 2-3 dagen. Maar je geeft aan dat je dat eng vindt, snap ik wel, vond het vroeger ook eng maar nu niet meer. Wat je ook kan doen is menstruatieondergoed kopen, of zoals hierboven al gezegd meerdere maandverbanden plakken. Btw ben ook 15 en ben ongesteld vanaf m'n 12/13de. 

Succes! 

Liefs 

Anoniem789 

• December 30, 2024

idd, koop menstruatiebroekjes. Verkopen ze zelfs bij de Zeeman. Het ziet er niet sexy uit maar who cares. Anders eens ff met je moeder praten wat haar advies is