Vraag

slapen jullie nog met knuffels

  • 24 September 2021
  • 8 reacties
  • 188 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wie slaapt er nog met knuffels zelf slaap ik nog met een uit elkaar gevallen knuffel doekje en een picachu


8 reacties

Heyy

 

Ik heb zelf mijn geboorteknuffel (beertje) altijd bij mij in bed liggen. Dat vind ik prettig en dat geeft mij een veilig gevoel:slight_smile:

 

Er zijn waarschijnlijk nog veel meer anderen die ook nog met een knuffel slapen.. Dat is niks om je voor te schamen!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 7
Badge +19

Ja ik slaap met 2 knuffels (beren) en 12 doekjes😂😂 dont ask why, vind ik gwn chill

Ik slaap ook nog met een knuffel en wanneer ik met een vriendin van mij (die in een andere stad woont) logeer doen we altijd een knuffelswap

Reputatie 5
Badge +4

Omg ik slaap ook nog met een Picachu. Weet je je moet je er niet voor schamen iedereen heeft ooit met een knuffel geslapen 

Ik heb nog 78 knuffels...😅 

de meeste liggen wel in lades hoor

ik slaap met 3, een hond en 2 zebra's 

Omg ik slaap ook nog met een Picachu. Weet je je moet je er niet voor schamen iedereen heeft ooit met een knuffel geslapen 

Ik schaam me er ook zeker niet voor mijn 2 knuffels geven me mega veel rust tijdens het slapen. Ik heb zoveel angsten gehad en nog steeds aardig wat angsten dat ik gewoon me veilig voel bij me knuffels.

Reputatie 1
Badge +1

Lieve schat, letterlijk HEEL MIJN LADE LIGT VOL MET KNUFFELS! Zelf slaap ik ook nog met mijn geboorteknuffel, die geeft me een heel veilig gevoel, en ook nog met een ty (je weet wel, zo'n knuffel met van die grote schattige glitterige bambi-oogjes😊), een kat vgm.  En ook nog met heel veel andere knuffels.

Badge

Hallo,

Ik ben 14 en ik slaap nog steeds met knuffels, mijn hele bed ligt er vol mee. En de collectie word nog steeds groter😁

Reageer