Skip to main content

Dus ik heb de laatste paar dagen een slaapprobleem. Ik val normaal inslaap maar na een tijd ben ik wakker en ga ik rechtop zitten. Ik ben dan ook nog half aan het dromen. Ik verbeeld er dan ook mensen bij die ook soms tegen mij praten. Ik heb dan soms wel door dat ik moet gaan liggen maar dan doe ik dat niet, ik weet niet waarom. Ik kan wel gewoon mijn benen enzo bewegen. Ik heb dit opgezocht maar ik krijg niks dat hierop lijkt. Heeft iemand enig idee wat dit is of waardoor dit komt?

Hoi hoi, 

Mijn zusje heeft dit soms ook, maar alleen als ze ziek is. Dan weet ze niet meer of ze slaapt of wakker is. Ze begint dan ook te praten en te huilen. Meestal ben ik dan nog wakker en haal ik mijn ouders. Zij kalmeren haar dan, en daarna word ze echt wakker. Dit zijn koortsdromen volgens mij. Is er iets waardoor jouw ouders kunnen weten wanneer je dit hebt? Zodat ze kunnen komen en je kalmeren? En, misschien is dit een stom idee, maar je hebt van die babycamera’s waarmee je kan checken of een baby slaapt. Als je zo’n camera in je kamer plaatst, heb je volgens mij ook een instelling dat hij aangaat als hij geluid hoort. In dat geval kan dit misschien een oplossing zijn.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat je er snel geen last meer van hebt!🫶

Xxx,

S💋


Reageer