Vraag

Skinny, regular of baggy broeken? (bij jongens)

  • 16 March 2024
  • 6 reacties
  • 113 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal,

Ik heb een korte vraag..

Hebben meisjes liever skinny, regular of baggy broeken bij jongens?

Ik zie namelijk veel jongens vooral skinny of regular dragen en bij veel meisjes vaak (soms overdreven) baggy broeken.

Dankjewel alvast

 


6 reacties

Ik ben een hetero jongen, maar zal toch nog reageren.

 

ik heb lange tijd skinny gedragen en draag nu regular. Bij mij op school was skinny niet echt in de mode en werd ik er een beetje om uitgelachen. Daarom ben ik ermee gestopt  het te dragen en ben ik regular broeken gaan dragen die een tikje skinny zijn. Toch vind ik skinny mooi, hetzelfde geld voor regular. Ookal is regular misschien wat saaier zou ik zeggen dat dit wel de beste keus is.

ikzelf vind baggy helemaal niet mooi, je ziet er namelijk nul vorm in. Er was een tijd dat elke jongen in mijn klas dit droeg en het zag er gewoon heel saai uit.  Met regular hou je nog een beetje vorm over, terwijl je niet over de top gaat zoals bij skinny. 
 

oftewel, als je mooie benen hebt, lef en je trekt je niks aan van wat andere van je vinden zou ik skinny kiezen. Als dit hier zo is zou ik regular kiezen.

Reputatie 7
Badge +17

Tja, ik ben van mening dat je vooral moet dragen wat je zelf leuk/mooi vindt. Kijk naar wat een beetje bij je lichaamsbouw past en wat je lekker vindt zitten. Ik vind het zelf de moeite niet waard om m’n kledingstijl aan te gaan passen aan wat andere wel of niet mooi vinden.

Reputatie 7
Badge +2

Hoi, draag lekker wat je zelf mooi en fijn vind. Maar als ik dan mag zeggen wat ik mooi vind dan is mijn persoonlijke smaak dat ik skinny shorts mooi vind staan. Zoals @wild forest  zegt als een jongen er benen voor heeft is dat helemaal leuk 😉 dan vind ik korte broeken bij jongens altijd leuk, maar nogmaals het belangrijkste is natuurlijk dat je draagt wat jou het fijnste zit. 

Groetjes Sjardy XoX

Reputatie 7
Badge +7

Ik weet het nogsteeds niet😅 veel op school zeggen regular/baggy maar hier op kt meer skinny of regular

Kijk, ik moet idd dragen wat ik zelf fijn vind maar wil er wel een beetje goed uit zien en het maakt mij toch niet uit of ik skinny of regular of baggy draag.. denk dat regular het beste past bij mij.

Nog andere meiden hun mening?

Groetjes ItzJustin

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben een jongen, maar ik vind skinny en regular het mooist🙂

Reputatie 7
Badge +10

Het moet ook wel fijn zitten bij je schaamstreek 🤣

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reageer