Vraag

sixpack of wat

  • 19 May 2021
  • 6 reacties
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey ik ben een jongen van 15 en ik ben 61 kilo en 1,83 groot, dus ik ben aan de lichte kant. maar ik train dus wel enzo en ik heb op mn buik ook soort van bubbels, kan je dit dan al een sixpack noemen??


6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Als het er zes zijn wel haha

Dat zou kunnen. In principe heeft iedereen een six-pack alleen is die bij de ene beter zichtbaar dan de andere.

Ik zou je er niet al te druk om maken. Er mee flexen spreekt mij nooit zo aan to be honest, maar als jij het een six-pack wil noemen dan moet je dat vooral doen . Je traint er in ieder geval wel voor! :)

Ja het zijn er 6 haha, ik flex er ook niet echt mee maar mn vrienden vragen dat soms zeg maar, en toen vroeg ik me af of je dit al een six-pack kan noemen. bedankt voor de reacties :)

Hallo Flowtje :)

Dan heb je waarschijnlijk inderdaad een sixpack gezien je er zes hebt. 

-TheMightySlayer <3

Badge

ik zou t muggebulten noemen als er bultjes op je buik zitten  :joy:

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Flowtje, 

 

Die 'bubbels’ zijn waarschijnlijk het begin van een sixpack, maar nog niet helemaal. Zelf heb ik door het vele sporten ook een sixpack, eigenlijk al best wel lang, maar als jij een echte sixpack hebt, zou ik zeggen dat het niet meer een soort '’bubbeltjes' zijn. Ik hoop dat ik jou hierdoor geholpen heb! Veel succes met jouw sixpack!

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Reageer