Hoii ik ben aan het proberen een sixpack te krijgen. Als ik lig zie ik wel lijntjes zeg maar maat als ik sta niet meer. Dus ik begin al wel een strakke buik te krijgen als ik lig maar niet als ik sta dan is ie veel dikker. Iemand tips oid?
Heyy,
Hoe lang ben je al aan het trainen? Want een sixpack krijg je natuurlijk niet na 2/3 weken trainen en dat heeft tijd nodig. Probeer goed en gedoseerd door te trainen en probeer dat te combineren met gezond eten. Train ook niet te extreem en luister goed naar je lichaam en gun jezelf ook rust momenten.
Je kan voor meer tips ook nog deze link eens doorlezen: https://nl.wikihow.com/Snel-een-sixpack-krijgen
Groetjess, ItsJustMe <3
Ik train nu een paar weken idk maar ik snap dat het lang kan duren. Ik snap alleen niet dat als ik lig al bijna een sixpack heb en niet als ik sta. Trouwens dankje voor de link en antwoord
Het komt denk ik doordat als je ligt je buik als het ware word, “uitgerekt”?
Maar als je gewoon doorzet en blijft trainen komen die lijntjes opgegeven moment ook op je buik als je staat!
Hoop dat dit geholpen heeft :D
Groetjessss
Oke thank u for the supporttt
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.