Vraag

septum piercing

  • 20 May 2021
  • 7 reacties
  • 252 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi,

Ik ben 16 jaar en ik wil heel graag een septum piercing zetten, mijn moeder is heel streng en van haar mag het dus ook niet! 

Ik heb toch stiekem een afspraak gemaakt om de piercing te zetten en ik twijfel heel erg of dit wel een goed idee is.

Kan niemand me helpen met een keuze te maken of ik het wel of niet moet doen? En hoe ik het zou moeten aanpakken?

groetjesss


7 reacties

Reputatie 3
Badge +2

hoi,

Ik ben 16 jaar en ik wil heel graag een septum piercing zetten, mijn moeder is heel streng en van haar mag het dus ook niet! 

Ik heb toch stiekem een afspraak gemaakt om de piercing te zetten en ik twijfel heel erg of dit wel een goed idee is.

Kan niemand me helpen met een keuze te maken of ik het wel of niet moet doen? En hoe ik het zou moeten aanpakken?

groetjesss

Ik zou het niet doen hoor. Er zijn heel veel mensen die er spijt van hebben want het is definitief en nu vind je het natuurlijk leuk en dat is logisch maar later vga je spijt hebben omdat je het dan lelijk vind besef ff wel dat het echt heel definitief is

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Minions010, 

 

Het lijkt mij een slecht idee om een piercing te zetten, het is echt niet mooi of zo en veel mensen hebben er achteraf veel spijt van.  Maar als jij het doet, moet het wel bij iemand die daar goed voor opgeleid is en laat het jouw moeder ook gewoon weten, zij komt er toch wel achter. Ik hoop dat jij hier iets aan hebt! Veel succes met kiezen!

Groetjes,

Anoniempje2222

doe het, doe het, doe het, doe het. 

 

het is letterlijk de beste keuze die je kunt maken; dit is niet alleen omdat het er leuk uit ziet maar omdat je eindelijk het gevoel krijgt dat je jezelf mag uitdrukken en controle over je eigen leven begint te krijgen. Ik heb er zelf ook een ondanks mijn vader en hij was er redelijk snel overheen. 

septum piercingen groeien binnen 2 dagen dicht dus als je eventueel er echt spijt van hebt kun je het sieraadje gewoon eruit halen; het is dan ook jou keuze. 

als je je nog steeds druk maakt om je ouders vraag voor een open ringetje & bespreek duidelijk met je piercer dat je de septum wilt kunnen indraaien. vraag ook om een briefje met de afmetingen van je septum.

reacties van mensen die zeggen dat je het ‘niet moet halen’ zijn tbh boring asfuck, veel succes bb!! 

Reputatie 7
Badge +19

Je moet uiteindelijk natuurlijk zelf de keuze maken maar ik zou het niet doen omdat je moeder het er niet mee eens is. Als jij dit nu stiekem gaan doen, vertrouwd ze je hierna misschien niet meer en dat zou naar zijn.

Hallo minions010 :)

Ik zou er zelf over nadenken als ik jou was. Je kunt de voordelen en de nadelen tegen elkaar opwegen en daarmee een besluit nemen.

-TheMightySlayer <3

doe het, doe het, doe het, doe het. 

 

het is letterlijk de beste keuze die je kunt maken; dit is niet alleen omdat het er leuk uit ziet maar omdat je eindelijk het gevoel krijgt dat je jezelf mag uitdrukken en controle over je eigen leven begint te krijgen. Ik heb er zelf ook een ondanks mijn vader en hij was er redelijk snel overheen. 

septum piercingen groeien binnen 2 dagen dicht dus als je eventueel er echt spijt van hebt kun je het sieraadje gewoon eruit halen; het is dan ook jou keuze. 

als je je nog steeds druk maakt om je ouders vraag voor een open ringetje & bespreek duidelijk met je piercer dat je de septum wilt kunnen indraaien. vraag ook om een briefje met de afmetingen van je septum.

reacties van mensen die zeggen dat je het ‘niet moet halen’ zijn tbh boring asfuck, veel succes bb!! 

OMG DANKJEWEL IK HEB HET GEDAAN EN BEN ZO BLIJ MET MN KEUZE!!!! 

DANKJEWEL BB

-onnodige quote verwijderd-

PERIODD 

Reageer