Vraag

scheve penis

  • 5 May 2021
  • 6 reacties
  • 206 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi,

 

ik kan het nergens vinden, ik zie overal alleen maar sites over de ziekte van  peyronie. Maar dat is als je penis stijf word je zwellichamen het niet goed doen. Maar bij mij staat hij vanaf de stam al naar links, ook in slappe toestand. Al heel mijn leven is dit zo, maar nu in sinds kort seksueel actief ben krijg ik hier echt last van. Hij kromt flink af naar links. Iemand die weet hoe dit heet en wat je er mee kan doen? Ik kan altijd nog de huisarts bellen, Maarja anoniem is het toch fijner over dit onderwerp... 


6 reacties

hoihoi

 

vgm is dit gewoon iets wat vaker voorkomt. het hoeft niet perse een ziekte te zijn maar kan ook gewoon zo gegroeid zijn. nou is mijn kennis op dit vlak niet erg groot, maar ik weet wel dat het vaak voorkomt. het is tenslotte niks om je voor te schamen, en mocht je er echt iets aan willen doen kan je altijd naar de huisarts gaan om het te vragen.

 

Een penis is vaak niet helemaal recht, dus dat is niet abnormaal. Maar jij hebt er last van, dat komt minder vaak voor. En het is helaas ook niet zo dat je daar zelf veel aan kan veranderen dus misschien is het toch wel verstandig om even langs de huisarts te gaan. 

Zoals Eland11 al zegt, daar hoef je je echt voor te schamen. Het is hun werk, zij zien zulke dingen elke dag. Het is misschien even ongemakkelijk maar het kan je in de toekomst veel ongemak voorkomen.

Reputatie 4
Badge +3

Het zou niet erg zijn geweest als je er geen last van had. Maar aangezien je er last van heb zou ik naar de huisarts gaan.

Reputatie 6
Badge +12

Ik zou eventjes naar de huisarts gaan

Hoiii

Ik heb dit probleem ook. Ik heb nergens last van maar ik kan geen seks hebben omdat hij krom staat. Is het bij jouw opgelost 

(Plus reageer ik ben er onzeker door)

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi iedereen,

 

het account van de topic starter is niet langer actief, vandaar dat ie  ‘anonymous’ genoemd wordt (net als iedereen die zijn account opzegt of door de KT verwijderd wordt). Die gaat dus sws niet meer reageren.

Ik heb nog wel een paar linkjes en misschien hebben jullie daar nog iets aan:

 

https://www.allesoverseks.be/scheve-of-kromme-penis

 en

https://www.bnnvara.nl/spuitenenslikken/artikelen/de-waarheid-over-je-kromme-pik

 

Gr. MickeyMouse

 

Reageer