Hoi, ik krijg opeens heel veel lichaamshaar en weet niet wat ik ermee moet. Is het normaaal om je piemel te scheren? Doen jongens van mijn leeftijd dat en scheren jullie ook je armen en benen of waxen/ blonderen jullie het en doen jullie dan ook je oksels? Ik heb niet echt vrienden aan wie ik het kan vragen a.u.b. tips /ervaring
Hey, alles wat jij zelf wilt qua beharing en scheren is helemaal prima, dat beslis alleen jij. Zeker doen meer jongens dat. In de zoekbalk op deze site (zie boven ) kun je daar van alles over vinden in allerlei topics. Zelf wil ik ook geen of max heel weinig beharing behalve op mn koppie. Gelukkig heb ik niet veel maar waar ik wel wat heb, helpen de roze (zg lady) scheermesjes heel goed. Met natuurlijk genoeg scheergel en ook een gewone tondeuse en scheerapparaat werken goed. Het ligt ook aan hoe lang de haartjes zijn. Lange haartjes met tondeuse doen, kortere met apparaat of mesje met gel of schuim. Mesjes moet je wel voorzichtig gebruiken. De lady mesjes zijn dan beter omdat het kopje wat schuiner staat vlgs mij. Op de site Wikihow kun je ook goeie tips vinden trouwens! https://nl.wikihow.com/Je-schaamhaar-scheren bijvoorbeeld. Succes en kies het gewoon zoals jij zelf wilt! Liefs, Tover xxx
Je lichaamshaar scheren is heel normaal.
Zelf doe ik m’n schaamhaar wat bijknippen. Ik merk dat ik nu ook een beetje borsthaar begin te krijgen en dat gaat wel allemaal meteen weg. Gewoon met een scheermesje en scheerschuim. En verder scheer ik m’n gezicht 3 tot 4 keer per week.
Helemaal prima hoor. Meeste mensen doen het maar het hoeft niet
Ikzelf scheer eigenlijk mijn snor altijd weg. Ben pas 12 dus beetje raar om met een snor rond te lopen :D
Groetjes Lupus
ik scheer bijna niks behalve mijn hoofdhaar bij de kapper maar verder niks ik vind het wel een beetje bij mannen passen maar als het echt uit de hand loopt ga ik even alles scheren… maar mijn schaamhaar en balhaar scheer ik niet ik vind het nu een mooie bos en het groeit niet meer...
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.