Vraag

scheren balhaar probleem

  • 19 August 2022
  • 3 reacties
  • 254 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een jongen van 16 en heb een probleem met scheren van me balhaar.

Elke keer als ik me balhaar scheer lukt het me nooit om de kleine haartjes wegtehalen dus ik scheer maar overal blijven alle haartjes alleen maar super kort maar je ziet het zegmaar nog wel en ik wil het gwn kaal hebben. Ik heb al van alles geprobeerd nieuwe scheermesjes scheerschuim scheergel zelfs ontharingscreme maar dat brande heel erg en haalde niks weg. Ik blijf dus overal hele korte haartjes hebben hoevaak k t ook doe. Ook word het altijd helemaal rood 

Heeft iemand een oplossing ik zou je heel erg dankbaar zijn


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Geloof mij die kleine haartjes hou je niet tegen of je moet gaan epileren of harsen maar dit lijkt me geen pretje 

Reputatie 4
Badge +4

Ja ik denk ook dat het klopt wat @Anoniemqwrrfx zegt ik heb zelf ook wel wat je hebt mijn huid wordt niet rood op m’n ballen maar der naast of er boven en dat komt denk ik gewoon omdat het irriteert of je hebt een ingegroeide haar.

Reputatie 3
Badge +3

Hey,

 

Mijn ballen zien er volgens mij naar het scheren er gewoon kaal uit. Geen idee hoe ik het doe. Maar misschien is ontharingscrème wel een optie. Let wel op bespreek dit misschien wel best met uw ouders.

Reageer