Vraag

🍆 scheren?

  • 20 July 2023
  • 3 reacties
  • 220 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi allemaal, misschien best een gĂȘnante vraag maar scheren jullie ook je geslachtsdelen en bijbehorende gedeeltes? En met een elektrisch scheermes of met een ‘normale’?

Wilde laatst een poging wagen alleen was te bang voor sneetjes😅


3 reacties

Badge

ik durf niet te vragen om scheermesjes dus ik nak wat scheerschuim van papa, stop het er op. Pak een scheermesje uit de la en scheer van boven naar beneden, nooit geen last gehad

Reputatie 5
Badge +4

Hoi allemaal, misschien best een gĂȘnante vraag maar scheren jullie ook je geslachtsdelen en bijbehorende gedeeltes? En met een elektrisch scheermes of met een ‘normale’?

Wilde laatst een poging wagen alleen was te bang voor sneetjes😅

Hoi het is helemaal niet gĂȘnante is super normaal ik ben nu 16 en heb natuurlijk ook schaamhaar vroeger dee ik het met een scheermesje maar dee het niet helemaal goed dus zeg ik wel even wat ik zou doen. Wat ik nu doe is eerst trim ik het met een Philips oneblade en als je dat niet hebt kan je ook knippen met de oneblade kan je ook alles grotendeels weghalen en je hoeft er geen scheerschuim mee te gebruiken. Wat ik daarna doe is er scheerschuim op doen en scheren zorg ook dat je met de haartjes mee scheert anders krijg je ingegroeide haren en dat wil je niet. Je krijgt ook niet zo makkelijk sneetjes als je maar niet horizontaal heen en weer beweegt en het rustig doet en maak het mesje ook telkens schoon zodat je elke keer alles goed kan weghalen. Dit was denk ik wel alles sorry voor lange tekst ik hoop dat dit hielp en als je nog meer vragen hebt beantwoord ik die graag groetjes vleesstok.

Reputatie 7
Badge +5

M’n oudere broer scheert zich ook daar hij doet dat met een wegwerp scheermesje onder de douche zodat ook alles gelijk wegspoelt en geen last heeft van losse kriebelende haartjes 

Reageer