Vraag

scheren

  • 21 October 2020
  • 4 reacties
  • 219 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Ik ben een 16 jarige jongen. De laatste tijd merk ik dat ik zwarte haartjes krijg op mijn kin  en ik heb ook al een kleine snor. Het wordt denk ik dus eens tijd om te gaan scheren.

Daarnaast heb ik ook best veel schaamhaar, dat wil ik ook graag eraf scheren

Nu is het probleem dat ik geen scheerapparaat of scheermesjes heb. Ik durf dat niet zo goed aan mn ouders te vragen. Mensen met tips?

Ik vraag me ook af of je voor je snor/baard hetzelfde scheerapparaat kunt gebruiken als voor je schaamhaar. En is een scheerapparaat beter of scheermesjes met scheerschuim?


4 reacties

Heyy

Het ene is vgm niet beter dan het andere. Het is denk ik meer een persoonlijke voorkeur. Als je mesje gebruikt, scheer geen 5x met hetzelfde mesje. Als je mesje bot wordt kun je je snijden of uitslag krijgen. 

Je kunt zelf natuurlijk altijd een scheerapparaat of mesjes kopen, is niet zo raar hoor.

Ik vindt het wel hygiënisch om gezichtsbeharing en schaamhaar met een ander apparaat/mesje te doen. Maarja, is mijn mening weetje. 

Groetjs

Ik koop het liever niet zelf, omdat mijn ouders dat dan zien liggen en zich afvragen hoezo ik dat niet gewoon heb gevraagd. En ik wil het niet zelf betalen, haha.

Hoe kan ik aan mijn ouders vragen of ik een scheerapparaat mag? Ik vind dat best ongemakkelijk...

Reputatie 2
Badge +2

heyyy

ik zou gewoon zeggen tegen je ouders dt je stoppeltjes begint te krijgen en of je ze manieren weten om het weg te halen natuurlijk weet je wel hoe je ze weg moet halen alleen zo geef je het gesprek aan hun en hoe luchtiger je er over doet hoe beter want waarschijnlijk hebben ze je stoppeltjes al gemerkt

 

kuzz

Reageer