scheren


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Wat scheren jullie als jongen? Ik scheer me snor/baardje, m'n schaamhaar en m’n benen door een fysiotherapie behandeling.

 


10 reacties

Ik scheer mn gezichtshaar, oksels en schaamhaar. Nog nooit mn benen gescheerd.

Badge

Gezichtshaar scheer ik weg. Haar boven m'n piemel en rond m'n ballen houd ik bij. Mijn beenhaar heb ik nog nooit geschoren... 

Ik ben bijna 16 maar heb eigk niet de ballen om een scheermesje enzo te gaan kopen en in onze douche te leggen 🤣 dus k scheer nog niks 😅😶

Ik ben 15 en ik SCHEER alles elke dag . Omdat ik snelle haargroei heb. Ook buik ballen penis schaamhaar benen armen . Enzovoort 

Reputatie 1
Badge +1

k scheer gwn mn snor / baard schaamhaar af en toe

Heyy

Wekelijks wel eens me “snor”. Als ik er zin in heb me schaamhaar.Soms scheer ik schaamhaar 2maand niet, soms iedere week. Hangt ervan af.  Me okselhaar laat ik staan. Buik en borst heb ik nog niet.  Been en armhaar laat ik ook staan. Scheer met een mesje&schuim.

Groetjs

Kaas123

Ik scheer me daar beneden en mn oksels meestal. Mn snor en mn baardje nog niet want dat vind ik nog niet echt nodig, buikhaar heb ik nog niet. Benen en armen enzo scheer ik nooit.

ben 15 jaar btw.

Ik ben 15 en ik SCHEER alles elke dag . Omdat ik snelle haargroei heb. Ook buik ballen penis schaamhaar benen armen . Enzovoort 

Heyy

Wekelijks wel eens me “snor”. Als ik er zin in heb me schaamhaar.Soms scheer ik schaamhaar 2maand niet, soms iedere week. Hangt ervan af.  Me okselhaar laat ik staan. Buik en borst heb ik nog niet.  Been en armhaar laat ik ook staan. Scheer met een mesje&schuim.

Groetjs

Kaas123

Groeit het niet veel sneller terug, vooral bij je armen en benen?

Ik heb alleen nog maar schaamhaar en dat houd ik bij, dus ik scheer het niet

 

Gr. mij

Badge +1

Ik scheer mn gezichtshaar, mn okselhaar, mn borsthaar en evt haartjes op mn rug helemaal af, ik zorg ervoor dat mn schaamhaar altijd redelijk kort is dus ik houd het bij en als ik vind dat mn beenhaar net iets te veel gaat worden maak ik het een klein beetje korter

Reageer