Vraag

Scheerschuim

  • 11 July 2020
  • 9 reacties
  • 140 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyhoi,

ik wilde even vragen welke scheerschuim goed is om ‘daar beneden’ te scheren. Op wat moet ik letten als ik scheerschuim wil kopen?
Wat gebruiken jullie om het ‘daar beneden’ te scheren? Tips zijn ook altijd welkom!

Groetjes soyeonx.


9 reacties

Heyy

Ikzelf gebruik altijd gwn het scheerschuim dat ik ook gebruik voor me gezicht. 

Zolang je zorgt dat het niet in je piemel zelf komt kan het niet echt kwaad denk ik. Net zoals zeep, zolang de zeep niet echt ín je piemel komt is het wel oké denk ik.

Groetjs

Heyhoi @Kaas123,

bedankt voor je antwoord. Ik weet alleen niet waarom je ervan uitging dat ik een jongen was 😬. Ik ben namelijk een meisje ha ha!

Groetjes soyeonx.

Oww sorryy! Genant dit😳😳!

Zorg er dan voor dat het niet in je vagina of gelijk waar je wilt scheren komt. 

Nogmaals sorry🤦‍♂️🤦‍♂️. Voel me heel ongemakkelijk nu....

 

Heyhoi @Kaas123,

nee joh, verontschuldig je niet! Dit soort dingen kunnen gebeuren. Ik vind het helemaal niet erg. Ik vind het juist wel grappig hi hi.
Ik ging er ook heel vaak meteen van uit dat diegene een meisje was. Waarom weet ik niet. Op het laatste moment kwam ik er gelukkig wel achter dat het helemaal niet om een meisje ging. Maar ja, dit zou net zo goed ook bij mij kunnen gebeuren. Het is oké!
En bedankt nog voor de tips. Hier zal ik zeker op letten.

Groetjes soyeonx.

Sommigen gebruiken scheergel. Dan kan je beter zien wat je doet, in tegenstelling tot scheerschuim.

Ik ben hier nooit echt fan van geweest, ik gebruik vaak gewoon het eerste het beste scheerschuim dat ik in de badkamer kan vinden. We gebruiken allemaal gewoon hetzelfde soort scheerschuim dus ja.. Maar het maakt mij eigenlijk ook niet zo veel uit. 

Ik zou gewoon voor jezelf ff checken wat voor jou werkt.

 

Groetjess

Heyhoi @xLisa,

bedankt voor je antwoord en je tijd. Ik gebruik nu ook scheersel. Wat gebruik jij nu en wat gebruik je het vaakst? 

Groetjes soyeonx.

Mijn vader gebruikt altijd Gillette scheerschuim, mijn moeder en ik gebruiken dat ook gewoon. Dus we hoeven altijd maar een soort te halen. Meestal staat er dan wel een bij de wasbak en eentje in de douchecabine.

Heyhoi @xLisa,

oke bedankt voor je hulp!

Groetjes soyeonx.

Hoi soyeonx,

Ik zou je heel graag willen helpen, maar dat gaat denk ik niet. Ik heb namelijk niet echt ervaring, dus heb geen idee wat wel en wat niet goed werkt. Ik scheer namelijk alleen mijn oksels. Mijn benen zijn nog niet nodig, aangezien ik daar nog geen donkere haartjes heb. En “daar beneden” doe ik ook nog niet omdat ik daar gewoon nog niet klaar voor ben. Dat komt later wel. (Ik scheer me pas sinds kort, dus ik wil eerst nog iets vaardiger worden en een beetje wennen voordat ik het gelijk “daar beneden” ga scheren. Vind het namelijk nogal spannend.)

Ik zou echt willen dat ik je kon helpen, maar helaas… ):

- Anoniempje_2005

Reageer