Vraag

scheermesjes vragen

  • 3 September 2023
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi allemaal,

Ik heb haar onder mijn oksels sinds ik 11 ben (ik ben nu 13) ik heb het de afgelopen 2 jaar stiekem geschoren met het scheermesje van mijn zus en ik heb 2x een scheermesje gestolen uit mijn moeders la (nog helemaal nieuw), denk dat mijn moeder wel weet dat ik okselhaar heb alleen durf ik haar niet te vragen voor scheermesjes, toen ik ongesteld werd heb ik het haar ook niet verteld, maar toen is ze er achter gekomen.

Ik heb dus nog nooit iets gevraagd aan mijn moeder over iets dat te maken heeft met puberteit dus weet iemand hoe ik moet beginnen over scheermesjes??

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, misschien kun je beginnen door te zeggen dat je daar haartjes hebt, en dan vragen hoe zij vind dat je daarmee omgaat? Dat je een algemeen advies vraagt. Trouwens die mesjes zijn niet zo duur dus je kunt ook een zakje wegwerp scheermesjes(is minder goed voor het milieu) kopen als het niet lukt via je mam. Beter nog is een scheermes waar je langer mee kunt en mesjes apart bij koopt. Maar dat is iets duurder. Bijvoorbeeld via de online drogist of bij H&B speciaal voor okselhaar.  Het kan ook met gewone hoor maar dan staat het kopje iets rechter. En wat ook kan is met een scheerapparaat. Succes! :)

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer