Scheermesjes kopen

  • 14 June 2018
  • 2 reacties
  • 173 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy ik ben n jongen van 13
Ik heb nu al sinds mn 11ste schaamhaar maar wil er graag van af
Kan ik nu al gewoon scheermesjes kopen?
Groetjes,
13 jarige

2 reacties

Hi Onbekend12233,

Je kunt gewoon scheermesjes kopen, volgens mij maakt het niet zo heel veel uit welke. Of je nou huismerk of die hele dure koopt. Voor een eerste keer proberen zou ik wergwerp kopen ofzo. Kun je later altijd nog andere kopen als je het vaker wilt doen. Zelf heb ik er geen ervaring mee.

Is je schaamhaar nu lang of nog niet zo en wil je er gwn van af?
Dat lange kun je ook eerst een beetje korter knippen, want dan scheert het daarna makkelijker. Volgens mij kun je het best ook iets van scheerschuim gebruiken.

Als je het alleen te lang vindt en je wilt het een beetje korter, zodat het weer netjes is dan kun je het beste een tondeuse gebruiken met van die opzetkammetjes (net zo’n ding als bij de kapper). Dan is alles mooi even lang.

Zelf gebruik ik ontharingsschuim en dat werkt goed. Dan is alles lekker glad en zacht. FF de gebruiksaanwijzing goed lezen en een klein stukje proberen voordat je alles gelijk doet.

Veel succes en laat ff weten of het gelukt is en hoe je het gedaan hebt.

Groetjes,
M&M’s
Nouja, niemand houdt je tegen.
Je kunt ze als het goed is bij supermarkten en drogisterijen kopen, maar die zijn waarschijnlijk niet de beste.

Test het eerst uit op een minder belangrijk of gevoelig lichaamsdeel, zoajs je armen of je benen. Je wilt geen scheerwonden tussen je benen hebben....

Reageer