Skip to main content
Vraag

schaamlippen

• February 23, 2025
  • 2 reacties
  • 216 Bekeken

ik zit ergens mee.

ik ben namelijk onzeker over mijn binnenste schaamlippen, want ze hebben een donkerbruine kleur en ze zijn groot. ook zijn ze niet mooi glad. 

hebben meer mensen zulke schaamlippen? 

2 reacties

• April 2, 2025

hooiii ik was er altijd onzeker over dacht dat ik de enigste was. Vooral toen ik de eerste x werd gevingerd was ik zo bang wat die jongen er van zou zeggen, maar ze zeiden niks want het is zo normaal de meerderheid van de vrouwen heeft het.

ik heb nu zelf een vriend en hij heeft er nooit wat over gezegd het is helemaal normaal nergens om voor te schamen!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey ​@lievesofia, wat goed dat je hier zo open over bent! Je bent echt niet de enige die zich wel eens onzeker voelt over haar lichaam, en vooral over schaamlippen. Het is heel normaal dat binnenste schaamlippen verschillen in grootte, kleur en vorm. Donkerbruine kleur en grotere schaamlippen komen heel vaak voor en zijn helemaal niet raar. Iedereen is uniek, en er is geen “perfect” of “mooi” als het gaat om zulke dingen.

Als je er veel mee zit, kan het helpen er met iemand die je vertrouwt over te praten, maar onthoud vooral dat jouw lichaam oké is zoals het is. 

xx liefs Wolf 🐺