Skip to main content

Ik was deze zomer vakantie op een camping aan het zwembad en ik zag een meisje aan het zwemmen met een te wijde  bikini en je kon al het schaamhaar zien maar niets meer ik ben 15 en dat meisje leek ook15 ik heb niks tegen haar gezegd want ik dacht dat zij dat raar zou vinden wat hadden jullie in deze situatie gedaan

je kan er nu niks meer aan veranderen, maar ik weet wel als ik dat meisje was geweest had ik het fijn gevonden als iemand even naar mij toe was gegaan.

Hoi, ik had hetzelfde gedaan als jij: niets.  Goed gedaan dus. Zo respecteer je iemands’privacy en lichamelijke  waardigheid. We hebben vast allemaal wel eens iets aan dat niet helemaal slim fit zit en waar je per ongeluk (of opzettelijk, ik sluit niks uit) dingen ziet die je normaal gesproken niet altijd meteen ziet.  Het beste is dan om iemand daar niet mee te confronteren en beschamen. Je hebt dit dus goed gedaan.

Groetjes liefs Tartan X

Ik zou ook niks gezegd hebben. Ik zou me echt heel erg schamen als iemand dit tegen mij zou komen zeggen. 

Liefs 

Anoniem789 

Hey, ik ben het eens met @Tartan15 en @Anoniem789  maar ook wel met @anoniemja , maar dan als ik dat meisje zou kennen. Dan zou ik misschien heel voorzichtig iets zeggen over het te zichtbare gebeuren.  Ken ik haar niet dan durf ik dat ook gewoon niet.  Aan de andere kant laat je iemand dan wel er zo bij lopen. Ik zou ook niet ongemerkt of ongewild mijn ♂️ openlijk zichtbaar willen hebben.  Best moeilijk eig. 

Liefs, Tover xxx

Je bedoelt toch de bikini onderaan he? Als je haar niet kent of nog nooit gesproken hebt dan is het moeilijk om zoiets tegen haar te zeggen.

Maar ik denk wel ik zelf het zou goed vinden als een meisje/vrouw me daarop zou wijzen zelfs al ken ik haar niet, want je hebt het zelf niet door en je loopt te kijk met dingen die je niet wil laten zien toch. 

Ik heb het lang geleden wel is met mijn eigen moeder voorgehad die een veel te smal zwempak aanhad met beneden aan beide zijkanten schaamhaar der doorheen. Maar daar kon ik het gewoon tegen zeggen. Sindsdien knipt of scheert ze zich. 

Een andere zaak is meisjes/vrouwen die hun oksels niet scheren maar ik zou zeggen dat is hun eigen keuze. Ik vind okselhaarbossen bij jongens trouwes ook niet appetijtelijk om te zien, maar ieder zijn of haar ding he. 

Reageer