Heyy, ik begon al schaamhaar te krijgen op ongeveer mijn 8ste en het is ook wel meer geworden maar volgens mij is het niet heel veel. vergeleken met andere mensen heb ik natuurlijk geen idee, en jij?
@Love_urself
Dan heb je best vroeg schaamhaar gekregen, wel chill dat het dan niet heel erg veel is geworden of scheer je het?
Ik was 10 toen ik schaamhaar kreeg, voor een jongen best vroeg al volgens mij. Ik heb zelf ook al behoorlijk veel maar scheer het af en toe.
@Ikbenanoniem_mei2024 bij mij is er nog geen donshaartje te zien dus nog helemaal kaal en glad daar
heyy ja ik scheer af en toe maar meestal in de zomer het meeste
10 is wel vroeg idd. Ik kreeg het rond m’n 12de. Rond 14 was het wel volgroeid. Het is niet echt overdreven veel.
@Love_urself denk je dat het al helemaal volgroeid is? Of merk je dat er nog steeds wat bij komt?
ik denk dat het wel volkomen gegroeid is maar onder mijn oksels denk ik nog niet maar ja ik weet dus niet van andere mensen hoe erg het bij hun is :)
Ik heb een goede bos rood schaamhaar, maar of dat volgroeid is weet ik niet. ik kreeg het toen ik 11 was
Bij mij onder de oksels is ook nog niet volgroeid.. denk dat sommig wel echt veel kunnen krijgen
@FritsWillem12 schaamhaar dus wel flink gegroeid
ik weet ook nog niet zeker of mijn benen volop al zijn begroeid, maar ik hoop het wel want ik vind beenhaar het stomste
@Ikbenanoniem_mei2024 Dat klopt. Ik heb zelf weinig okselhaar maar heb jongens gezien die een heel bos hebben.
@Love_urself ja snap ik, denk benen ook vaak scheren dan?
@tim16 zo zie je hoeveel verschil het bij iedereen weer is
Ja mijn benen scheer ik idd best vaak vooral in de zomer
@Love_urself kan het er weer even tegen, ik heb straks mijn schaamhaar nog geschoren
Ik had het best vroeg. Rond mijn 10 ofzo. Ik denk dat het volledig is volgroeid maar ik hou het bij
Groetjes Lupus
@Love_urself kan het er weer even tegen, ik heb straks mijn schaamhaar nog geschoren
Ja precies
@Love_urself welke kleur is het bij jou dan?
Uhm sorry kleur? Je bedoelt gwn me kleur haar toch of huh? Zo ja van kleur haar donker bruin
Kleur van je schaamhaar
@Love_urself valt dus ook wel goed op
ja
@Love_urself ik ken het, bij mijn net zo helaas
en hoe meer je scheert hoe donker en meer het wordt
@Love_urself ja nogal, bij mij breid het zich ook al uit naar navel als het ik niet scheer