Skip to main content

Ik hen gisteren voor de eerste keer ooit mijn schaamhaar gestrimt ma ik weet ni zo goe wa ik ervan moet vinden ik had daarvoor een hele bos haar wa denken jullie da het mooiste is(meisjes mogen hun mening ook geven)

Ik zelf vind het altijd fijn als het in een cirkel loop boven mijn penis de rest kaal dus zak kaal penis zelf kaal en benen kaal mij kont het liefst ook kaal maar dat gaat zo lastig zonder dat naadje open te scheren als boy weetje wat ik bedoel en die cirkel niet te hoog


Ik heb daar nog geen haargroei maar als ik het krijg scheer ik het daar wel kaal vind dat hygiënischer 


Ik kies voor mooi getrimd  5 mm  en ballen hangzak  netjes glad geschoren. Helemaal kaal geen schaamhaar  lijkt of je nog een kleine jongetje bent. Okselhaar ook wat getrimd .

 


Voor het gemak scheer ik alles kaal: anders als ik douch of zweet blijft het zo nat, sommige haren vallen uit tijdens een toiletbezoek, sperma bleef er soms in vasthangen… Trimmen en knippen vond ik dat je het te perfect moest bijhouden. Scheren vind ik mooi, makkelijk, en gemakkelijker.


Reageer