Vraag

schaamhaar scheren

  • 1 February 2024
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Hoii!

Ik ben een meisje van 14 en heb nu ong 2 jaar schaamhaar. Ik weet nog steeds niet helemaal wat nou "goed" is. Als ik het te lang heb heb ik er erg last van dus scheer ik het liever helemaal. 

Wat doen jullie?

Xx strong girl


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyy Strong girl,

 

Wat knap dat je dit vraagt!

 

Persoonlijk hou ik er ook niet van als het heel lang is. Dus ik hou het wel bij zeg maar. Ik scheer denk ik een keer per week. Voor mij is dit voldoende. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Bij sommigen groeit het ook sneller dan bij anderen. 
 

Je kunt toch gewoon doen waar jij je goed bij voelt? Je kunt het prima helemaal scheren, daar is niks mis mee. Lekker voor jezelf kiezen wat voor jou werkt.

 

Okidoki? 
 

kusjes

Reputatie 6

Hey,

Ik scheer het niet. Maar ik krijg er dan wel last van. Als ik het wel scheer krijg ik er ook last van. Dus ik weet zelf ook niet zo goed hoe of wat. Wel zou je op Google kunnen zoeken hoe je schaamhaar moet scheren en of het überhaupt wel moet. Als je het zelf fijn vindt om te scheren zou je ermee door moeten gaan, als het je niet uitmaakt zou je het eventueel met een schaartje bij kunnen knippen waardoor het niet te lang en niet te kort is. (staat ergens op Google, heb ik ooit gelezen dus heb geen bronvermelding meer.. )

Ajuus!

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb mijn schaamhaar ook volledig weg geschoren. Ik vind het ook veel hygiënischer een kale huid is beter schoon te houden dan een schaamstreek met allemaal kleine haartjes.

Reputatie 4
Badge +3

Hii @Strong girl 
 

Voor iedereen is het persoonlijk om schaamhaar wel of niet te scheren. Het is maar net waar jij je prettig bij voelt.  
 

Zelf vind ik dit wel een fijn idee om te doen. Het ziet er mooier uit en als je seks hebt vind ik dit een stuk hygiënischer. Maar er zijn ook mensen die het fijner en ook fris vinden om het lang te laten groeien.

Ik zou lekker doen waar jij e goed bij voelt schat!! 
xoxoox

Reageer