Vraag

schaamhaar scheren

  • 23 August 2022
  • 7 reacties
  • 359 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi ik ben 12 jaar oud en heb wel veel schaamhaar ,(overal al wel) maar rond mijn penis word het een beetje teveel dus ik wil het graag scheren. Ik heb het schaamhaar boven mijn penis al weleens geschoren met een scheermesje maar ik wil mijn balzak ook scheren maar mss niet helemaal kaal maar hoe moet ik dat doen?

Of vinden jullie gewoon helemaal kaal?

Ps k slaap ook naakt dus weten jullie of dat irritatie kan geven ?


7 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik zelf had ook heel veel schaamhaar ik ja eerst een beetje overgelaten en nu heb ik het helemaal kaal ik twijfel ook vaak wat ik moet doen maar het beste om te scheren is een trimmer maar ik zelf heb dat niet dus gebruik ik gewoon een scheermes je en ook genoeg scheerschuim gebruiken en maak je huid zo recht mogelijk en spoel vaak het haar der af zodat het scherp blijft en je kan dit het best onder de douche doen. 

Reputatie 3
Badge +3

Hey,

 

Als u het niet helemaal kaal wilt is de optie ‘knippen met een schaar’ wel goed. Dit vraag wel preciessie en voorzichtigheid, je kan de langste dan zelf bepalen. (Veel uitleg hoe je het moet doen hoeft denk ik niet. Als je dit toch wilt mag je het altijd vragen.) Als je het kort en gemakkelijk wil kan je het trimmen met een trimmer. Hiervoor zijn allerlei apparaten op de markt. Bij de meeste kan je er een opzetstukken gebruiken en dan gewoon gaan met die banaan.(Doe het wel voorzichtig!)

 

Als je er dan toch verkiest om het helemaal kaal te hebben zijn er ook weer 2 mogelijkheden. Eerste is het scheermes met scheergel/schuim, dit doe je best onder de douche. Zoals ik het heb verstaan heb je hier al ervaring met uw penis te scheren. (Het werkt ongeveer het zelfde.) Dan heb je ook nog ontharingscrème, dit is een simpele en pijnloze manier. Dit is wel chemisch en meestal niet aan te raden.

 

Het is natuurlijk ook nog een optie om de mogelijkheden met uw ouders te bespreken.

 

Persoonlijk scheer ik om de 3 dagen het gewoon kaal, met een scheermesje en scheergel. Na het scheren verzorg ik het ook nog met natuurlijk hydraterende olie.

 

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen.

 

Met vriendelijk groet 

 

Vraag verdiend antwoord

naar kapper kaal maken

 

Reputatie 3
Badge +1

Gwn niet met het beste mesje scheren en dan gaat et niet goed maar is er wel een beetje weg

en let op voor ingroeihaartjes  dat doet best veel pijn heb ik horen zeggen

duq best niet helemaal glad scheren want het kan dat het teruggroeit vanbinnen in plaats van naat buite´

Reputatie 6
Badge +4

Hoe je het uiteindelijk wilt scheren, hiermee bedoel ik: “helemaal kaal, half kaal, of alleen korte haartjes”,
is eigenlijk helemaal aan jou, wat wij willen/doen moet jou eigenlijk niet uitmaken.

Maar doe het gewoon met een scheermesje van bijv. Gillette, gebruik ikzelf ook. Scheer het wel voorzichtig.

En het irriteert juist minder, lijkt mij, met naakt slapen, aangezien je er juist niks meer hebt zitten, alleen is het misschien ‘even wennen’? Maar dat zie je vanzelf, hoe dat voelt voor jou.


VragenVragen

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben nog helemaal kaal daar maar m’n oudere broer scheert zich wel een paar x per week hij doet dat met een wegwerp scheermesje onder de douche en spoelt het dan goed schoon en wij slapen ook altijd naakt

Reputatie 7
Badge +5

Gwn niet met het beste mesje scheren en dan gaat et niet goed maar is er wel een beetje weg

en let op voor ingroeihaartjes  dat doet best veel pijn heb ik horen zeggen

duq best niet helemaal glad scheren want het kan dat het teruggroeit vanbinnen in plaats van naat buite´

Niet als je het bij houdt 

Reageer