Vraag

schaamhaar scheren

  • 10 May 2022
  • 6 reacties
  • 405 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Heee! Ik ben een jongen van 15 en heb al behoorlijk wat haar. (overal wel). Alleen begint het bij mn ballen op dit moment wel wat te jeuken en echt veel te worden. Dus ik wil me graag een keer scheren. Alleen hoe en met wat moet ik dat doen en waar kan ik het kopen? 

Alvast bedankt! 


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Als het echt veel is kan je alvast beginnen om het met gewoon een schaar even te knippen en dan met een scheermesje, bij jumbo of kruidvat te kopen, vanaf boven naar onderen, en echt alleen van boven naar onder met de haarrichting mee scheren, anders gaat het jeuken

Reputatie 2
Badge +1

@Ab123 
Oke ty! Ga het binnenkort kopen :)

Reputatie 5
Badge +3

idd, eerste het grootste gedeelte wegknippen, en dan met wat scheerschuim en een scheermesje je ballen glad scheren. En als je de rest van je schaamhaar wilt weghalen doe je dat gewoon op dezelfde manier

In mijn ervaring kun je onder de douche het beste scheren en dan hoef je ook nie persé eerst te knippen opzich. 

Maar ik doe zelf wel in alle richtingem want dan voel je helemaal niks meer, anders voel je nog wat korte haartjes en da vind ik nie zo chill. En ballen gewoon goed strak en dan komt t wwl goed. Ik heb een bic scheermesje bij kruidvat met 4 van die mesjes, werkt voor mij prima.

 

groetjesssss

Reputatie 4
Badge +4

Hoi hier worden al goeie tips gegeven het beste kan je ook scheerschuim gebruiken dan gaat het makkelijker over je huid ik zou het ook onder der douche doen die ik ook altijd want dan kan je je mesje makkelijk schoon maken en jezelf ook zorg dat je het eerst trimt met een schaar of trimmer en dan met scheermesje als je je ballen wil scheren dan moet je van zeg maar de kan van je anus naar voren scheren en als je het deel boven je penis wil doen moet je van boven naar beneden en als je de stam zeg maar wil doen moet je van onder naar boven.

ik hoop dat ik het duidelijk heb gemaakt en dat dit helpt als je der nog meer vragen over hebt help ik graag.

groetjes 

Reputatie 3
Badge +3

Heee! Ik ben een jongen van 15 en heb al behoorlijk wat haar. (overal wel). Alleen begint het bij mn ballen op dit moment wel wat te jeuken en echt veel te worden. Dus ik wil me graag een keer scheren. Alleen hoe en met wat moet ik dat doen en waar kan ik het kopen? 

Alvast bedankt! 

het ligt eraan waarmee je het wilt doen

als het echt huge haren zijn zou ik eerst een grof gedeelte er af knippen en daarna zou ik het gewoon scheren met een scheermesje / scheerschuim of ontharing creme ofzo, let wel op als je een scheermesje gebruikt WEES VOORZICHTIG het is niet moeilijk om in je balzak te snijden en dat kan nogal veel pijn doen. Als je niet weet hoe dit moet vraag gewoon aan je pa hoe je nat moet scheren van je baard enz en dan kun je op dezelfde manier als je je bek scheert alles rondom je lul scheren

Reageer