Skip to main content

Hoi,

Is het normaal voor een meisje van 12 om schaamhaar te scheren? Het groeit al best snel bij mij.

Dat is helemaal oké! Bij de een groeit het eerder en/of sneller dan bij de ander, waarschijnlijk zit je in de puberteit. :)

Ja, daar is niks raars aan, ik ben dertien en bij mij begon het al best wel in groep zes, dus dat is niet zo gek 🙂 

Hey, he moet het helemaal zelf weten Joh!En een jongen moet zich er niet mee bemoeien wat een meisje met haar schaamhaar doet!   Dat jij je al scheert moet jij zelf weten,  het is echt jouw keus. Toen ik 12 was had ik ook al echt een flinke bos OP mn kut, ik was er heel trots OP! En mijn eigen Keuze was on mn schaamhaar gewoon puur natuur te laten groeien. Dat doe ik nu ik 16 Ben nog steeds, het gebeurt bijna nooit, maar Al's een jongen raar doet over dat ik te behaard Ben, Dan accepteert hij mijn prive keuze niet, en Dan hoeft het van mij al niet meer. Mijn schaamhaar staat echt mooi bij mij, een kut zonder haar kan ik me echt niet voorstellen, bij mij hoort er echt wel mn mooie zwarte en harige bos schaamhaar OP MN kut te zitten!!

Dooooi!!! Carmen 16

Reageer