Vraag

Schaamhaar scheren

  • 4 January 2021
  • 7 reacties
  • 208 Bekeken

Badge

Hallo, 

Ik ben een jongen van 14 en ik heb al aardig wat schaamhaar. 

Nu is mijn vraag, zou ik mijn schaamhaar scheren? Ik heb er aardig veel last van omdat het nogal veel jeukt, alleen heb ik geen flauw idee of het normaal is om je schaamhaar te scheren op deze leeftijd. 

Scheren jullie je schaamhaar?

 

Iemand

(bewerking) Ik weet niet waarom er poe staat maar idc


7 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hey!

 

Ik ben 13 en ik scheer, gewoon doen hoor!! :))

Badge

Gewoon scheren ben ook 13 doe het ook

Ik scheer het ook

 

Reputatie 3
Badge +2

Als het jeukt en je het irritant vind zou ik het gewoon scheren of trimmen! Dat is vrij normaal in onze generatie en op die leeftijd. 
Doe het wel voorzichtig, rond je geslachtsdeel is heel gevaarlijk scheren je kan jezelf snijden en een soa ontwikkelen, dus het is heel normaal maar pas op! Veel succes! :)

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Niemanddiejehoeftteweten 

 

Wat Jasson zegt klopt, bij het scheren van je geslachtsdeel moet je voorzichtig zijn omdat je dan wondjes kan krijgen. Maar je kan er geen soa door ontwikkelen!

 

Groet, 

Renske

De Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +3

Hey,

Ik ben 14 en scheer ook gewoon mn schaamhaar een tip is als het veel is gwn eeven trimmen en als je het echt kaal wild daarna nog even voorzichtig scheren

Hey Niemanddiejehoeftteweten,

Het is helemaal niet gek als je je schaamhaar scheert op jouw leeftijd. Doe gewoon waar jij je prettig bij voelt en laat je niet leiden door wat wel of niet ‘normaal’ zou zijn. Want wat is eigenlijk normaal?

Zoals gezegd is het belangrijk om goed te weten hoe je het moet doen en niet zomaar even scheren. Als je het verkeerd doet, is de kans groot dat je nog meer jeuk krijgt.

Hoe je het kunt doen staat bijvoorbeeld op deze site: https://www.thealphamen.nl/blogs/blog/manscaping-zo-scheer-je-je-schaamhaar/, maar als je even zoekt op internet staan er nog veel meer sites met uitleg.

Groetjes,

Simply Me

Reageer