Hallo ik heb dus schaamhaar en ik weet niet hoe je het precies moet scheren en wat je nodig heb , en welke winkel kan je dat kopen , doeiiii
Heyy
Ik denk dat je het best eerste FF gewoon wat knipt, zodat het niet te lang is voor je scheert. Daarna kun je met een mesje of scheerapparaat, is net wat je wilt gewoon lekker scheren. Als je mesje gebruikt is scheergel of scheerschuim wel handig. Scheer mee in de richting van de haren. Boven je penis is dat naar beneden dus, balzak weet ik niet, die scheer ik nooit. Als je scheert kun je tussendoor je mesje eens spoelen met water, zodat de haartjes een beetje weg zijn.
Kun je allemaal kopen volgens mij in Kruidvat ofzo.
Hoop dat het lukt!
Groetjs
Ty bye
Hey
ik snap dat je hier mee zit! Ik heb echt goeie video’s gevonden op YouTube deze zijn wel meer voor meisjes maar ik weet niet of je een jonge of een meisje bent kijk deze zeker ze staan op het YouTube acc van Lise van Wijk!
Groetjes
Hey
ik snap dat je hier mee zit! Ik heb echt goeie video’s gevonden op YouTube deze zijn wel meer voor meisjes maar ik weet niet of je een jonge of een meisje bent kijk deze zeker ze staan op het YouTube acc van Lise van Wijk!
Groetjes
Ben een jongen sorrie nog niet gezegd
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.